Beantwoord

Foto's ordenen Samsung Galaxy S6

• 16 februari 2016
  • 3 reacties
  • 1198 Bekeken

Ik ben sinds kort overgestapt van een IPhone naar de Samsung.
Op zich erg tevreden over de Samsung, alleen vraag ik mij af of het mogelijk is om de instellingen aan te aanpassen zodat de foto's niet in meerdere verschillende mappen terecht komen.
Ik zie dat de Samsung zelf mappen aanmaakt voor bijvoorbeeld Whatsapp, Camera, Screenshots, etc.

Is dit aan te passen naar 1 of 2 mappen?
icon

Beste antwoord door iDaan 16 februari 2016, 10:35

Nee, dit is niet mogelijk. De apps op je toestel maken zelf deze mappen aan om elkaar niet in de weg te zitten door bijvoorbeeld per ongeluk bestanden van een andere app aan te passen of zelfs te verwijderen.

Om hier een duidelijker overzicht in te krijgen kan ik je wel ten zeerste aanraden om de Foto's App van Google zelf te gaan gebruiken. Deze app biedt ook een makkelijke en overzichtelijke manier om back-ups te maken van bepaalde mappen. Je hoeft dus niet meteen al je bestanden te back-uppen maar kunt zelf een selectie maken welke mappen je wel of niet wilt synchroniseren!

Ook de Camera app van Google vind ik persoonlijk fijner dan die van Samsung.
Biedt meer dan voldoende mogelijkheden voor het maken van foto's, maar is toch erg overzichtelijk en rustig wat interface betreft.
Bekijk origineel

3 reacties

Nee, dit is niet mogelijk. De apps op je toestel maken zelf deze mappen aan om elkaar niet in de weg te zitten door bijvoorbeeld per ongeluk bestanden van een andere app aan te passen of zelfs te verwijderen.

Om hier een duidelijker overzicht in te krijgen kan ik je wel ten zeerste aanraden om de Foto's App van Google zelf te gaan gebruiken. Deze app biedt ook een makkelijke en overzichtelijke manier om back-ups te maken van bepaalde mappen. Je hoeft dus niet meteen al je bestanden te back-uppen maar kunt zelf een selectie maken welke mappen je wel of niet wilt synchroniseren!

Ook de Camera app van Google vind ik persoonlijk fijner dan die van Samsung.
Biedt meer dan voldoende mogelijkheden voor het maken van foto's, maar is toch erg overzichtelijk en rustig wat interface betreft.
Ik ga het proberen.

Bedankt voor je reactie!
Geen probleem, ik hoop dat je hier iets mee kan!

Reageer