Beantwoord

Foto timer S7 Edge

Als ik een foto wil maken met vertraging hoe moet ik dit instellen in mijn S7 Edge? Gegroet Emiel.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 mei 2016, 14:06

Hi Emiel,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Hoe bevalt de S7 Edge tot nu? Op deze pagina staat uitgelegd hoe je de timer kan instellen en op deze pagina heb ik wat leuke camera tips gevonden.

Laat je mij weten of het lukt? 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Emiel,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Hoe bevalt de S7 Edge tot nu? Op deze pagina staat uitgelegd hoe je de timer kan instellen en op deze pagina heb ik wat leuke camera tips gevonden.

Laat je mij weten of het lukt? 🙂
Hoi Hajar. Ik heb geprobeerd het op te zoeken maar vindt het niet. Heb je misschien een directe link voor mij?
Hoi Hajar. Ik heb geprobeerd het op te zoeken maar vindt het niet. Heb je misschien een directe link voor mij?
Reputatie 6
Badge +17
Hi Emiel,

Hajar heeft de directe link gedeeld in haar bericht. Je kan de desbetreffende pagina alsnog bezoeken door op deze zin te klikken. :)

Laat ons weten of het is gelukt!
Ik heb alles geprobeerd. Ik werk met versie s7 en het laatste besturingssysteem. App fito geopend van android zelf en in instellingen geweest maar als ik over het beeldscherm veeg geen instellingen veranderen alleen panorama instelling krijg ik. Vegen van boven naar beneden geen instelling timer. Ik weet het niet meer. Emiel.
Reputatie 7
Badge +9
Ah. Kun je eens kijken of onder (systeem)Instellingen de optie Eenvoudige Stand (Ookwel de 'digibeet modus') ingeschakeld staat? Want in die modus heb je aanzienlijk minder functies.

Als die aangevinkt staat, kies dan voor Standaardstand.

Deze:

Reputatie 7
Badge +20
Hi Emiel,

Wat jammer dat niet heeft gewerkt. Heb je de tip van ShadowLea al uitgeprobeerd? 🙂
Yesss het werkt. Heb weer uitgebreide camera. Tip werkt goed maar moet mijn icoontjes weer goed zetten. Want ik had alles in mapjes. Gemaakt met ander programma. Dank je wel allen die me geholpen hebben.
En me icoontjes ook weer goed. Dankkkk
Reputatie 6
Badge +17
Hi Emiel,

Super! Bedankt voor de terugkoppeling. :)

Goed om te lezen dat alles weer werkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Ps. Stel jezelf ook voor aan ons in het voorstel topic.

Reageer