Beantwoord

Fotokwaliteit Samsung S9

• 16 juni 2019
  • 13 reacties
  • 1355 Bekeken

• is een Top Poster
  • 6 reacties
Ik heb sinds november 2018 een Samsung S9 in gebruik. Deze telefoon heeft eigenlijk nooit goede foto's (lees scherpe foto's) gemaakt vooral als het avond/nacht is (geen zonlicht).
Aangezien ik voorheen niet vaak gebruik heb gemaakt van mijn toestel voor het maken van foto's tijdens avonden/nacht, is het mij de slechte kwaliteit niet echt opgevallen.
Nu ik op vakantie ben, valt me op hoe slecht de foto's zijn. Vooral bij het vergelijken met foto's gemaakt met andere toestellen.
Hoe kan ik dit oplossen?!
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2019, 13:56

Hi Lc88,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt op vakantie. Ik heb zelf geen ervaring met Samsung camera's, maar ik hoor vaak positieve geluiden. In dit artikel heeft een fotograaf een uitgebreid review geschreven over de camera van de Samsung S9. Er staan ook wat tips in die je zelf kan uitproberen. Zorg er ook voor dat je toestel is voorzien van de laatste update. Hopelijk kun je dan met die tips ook hele mooie foto's maken!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Lc88,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt op vakantie. Ik heb zelf geen ervaring met Samsung camera's, maar ik hoor vaak positieve geluiden. In dit artikel heeft een fotograaf een uitgebreid review geschreven over de camera van de Samsung S9. Er staan ook wat tips in die je zelf kan uitproberen. Zorg er ook voor dat je toestel is voorzien van de laatste update. Hopelijk kun je dan met die tips ook hele mooie foto's maken!
Hoi Hajar,

Dankjewel voor je reactie en de link naar het artikel.
Mijn toestel heeft de laatste update gehad, dus daar kunnen mijn problemen niet door onstaan.
Reputatie 6
Badge +3
Hoi @Lc88,

Misschien een rare vraag, maar is de lens wel schoon? Of is die flink bekrast? Dat gaat ook ten koste van kwaliteit.
Hoi Glassertje,

Bedankt voor je bericht.
Mijn lens is schoon en niet bekrast.
Reputatie 6