Beantwoord

foutmelding 403

  • 11 februari 2014
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

sinds vandaag nieuwe galaxy s4. probleem is ik kan geen apps downloaden krijg foutmelding 403
Weet iemand hier oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Anthonies 11 februari 2014, 20:26

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wat vervelend dat je dit probleem ervaart.. :(
Zo te zien is dit probleem bij meerdere mensen die een Samsung Galaxy S4 in bezit hebben.

Heb je het volgende ook al probeerd?
  1. Annuleer de download en start deze opnieuw.
  2. Start je toestel opnieuw en probeer de app nogmaals te downloaden.
  3. Probeer uw download(s) uit te voeren via zowel draadloze als mobiele netwerkverbindingen. (Denk er wel om dat je een bundel hebt voor Mobiel Internet en dat dit meer mb's vraagt dan bij normaal gebruik.)

Mocht één van deze opties niet het juiste resultaat bieden, maak dan gerust weer gebruik van het T-Mobile Forum! 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Allereerst welkom op het T-Mobile Forum! :)

Wat vervelend dat je dit probleem ervaart.. :(
Zo te zien is dit probleem bij meerdere mensen die een Samsung Galaxy S4 in bezit hebben.

Heb je het volgende ook al probeerd?
  1. Annuleer de download en start deze opnieuw.
  2. Start je toestel opnieuw en probeer de app nogmaals te downloaden.
  3. Probeer uw download(s) uit te voeren via zowel draadloze als mobiele netwerkverbindingen. (Denk er wel om dat je een bundel hebt voor Mobiel Internet en dat dit meer mb's vraagt dan bij normaal gebruik.)

Mocht één van deze opties niet het juiste resultaat bieden, maak dan gerust weer gebruik van het T-Mobile Forum! 😉
Hallo ik heb een sony experia z hij is net van sony terug en kan niks kw apps downloaden ook code 403 alles heb ik er al aan gedaan wat er op internet staat!
wat nu hoe kan dit
Reputatie 3
Goede avond BrendaSmit,

Zo te zien is dit een groter probleem op dit moment.

Ik zou je willen aanraden het op een later moment opnieuw te proberen.
Reputatie 3
Het lijkt op een probleem in de Store zelf maar misschien kan je het volgende proberen:

1. Ga naar instellingen > Apps

2. Tik op 'Alle apps'

3. Zoek 'Google Play Store' en tik hier op

4. Klik op gegevens wissen en cache geheugen wissen

5. Ga terug naar de 'Apps-lijst'

6. Tik op 'Downloadbeheer'

7. Wis ook hier de gegevens en het cachegeheugen

Reageer