Beantwoord

foutmelding 905 app store Galaxy S Plus

• 16 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1911 Bekeken

ik kan opeens niets meer downloaden uit mijn app store, iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen. Hij pakt hem wel maar blijft zoeken, na enige tijd krijg ik de foutmelding 905 in beeld!
icon

Beste antwoord door Michel_1 20 juli 2012, 12:01

@Claudia2608
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

In dit Topic staat de oplossing van deze foutmelding. 🙂 hier kun je verder reageren als je nog steeds problemen hebt.

Hieronder staat wat je kan doen om het op te lossen:

1. Menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren
2. Ga naar de tab "Alles"
3. Scroll down naar Google Play Store en klik aan
4. Klik vervolgens op Updates verwijderen
5. Start Play Store opnieuw (je oude snelkoppeling werkt alleen niet meer, je moet even een nieuwe aanmaken)
6. Fout is vervolgens opgelost. Na verwijderen van de updates start versie 3.4.7 van Gooogle Play Store. Daarvoor had je waarschijnlijk 3.7.13. Blijkbaar zat daar een fout in en ga je nu een aantal versies terug in versienummer.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
@Claudia2608
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

In dit Topic staat de oplossing van deze foutmelding. 🙂 hier kun je verder reageren als je nog steeds problemen hebt.

Hieronder staat wat je kan doen om het op te lossen:

1. Menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren
2. Ga naar de tab "Alles"
3. Scroll down naar Google Play Store en klik aan
4. Klik vervolgens op Updates verwijderen
5. Start Play Store opnieuw (je oude snelkoppeling werkt alleen niet meer, je moet even een nieuwe aanmaken)
6. Fout is vervolgens opgelost. Na verwijderen van de updates start versie 3.4.7 van Gooogle Play Store. Daarvoor had je waarschijnlijk 3.7.13. Blijkbaar zat daar een fout in en ga je nu een aantal versies terug in versienummer.