Vraag

Foutmelding bij installatie email bij samsung galaxy S5 Neo.

• 9 april 2016
  • 4 reacties
  • 2104 Bekeken

Ik probeer mijn email voor outlook in te stellen in de samsung galaxy S5Neo. Als ik mijn emailadres en wachtwoord in vul, krijg ik vervolgens de melding 'installatie kan niet worden voltooid, verificatie mislukt.' Het ingevulde emailadres en wachtwoord zijn correct. Hoe kan ik dit oplossen?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi YollieP,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Dit is namelijk de melding die je krijgt als je wachtwoord of e-mail adres verkeerd is ingevoerd. Zou je voor de zekerheid willen controleren via een computer of laptop of je het juiste wachtwoord gebruikt? Controleer ook of er niet onbewust een spatie voor of achter het wachtwoord zijn geplaatst.

Zou je daarnaast willen controleren of je de juiste stappen volgt? Je kan hiervoor dit topic raadplegen.
Ik heb hetzelfde probleem. Met mijn emailadressen van xs4all en van Antagonist.
Op mijn s4 mini werkte alles prima. Op de S5 Neo krijg ik mijn email accounts met geen mogelijkheid toegevoegd. Ben er al uuuuuren mee bezig geweest en sta op het punt mijn telefoon door het raam te gooien 😠
Reputatie 7
Badge +9
De standaard email app is niet ontwikkeld voor non-Gmail adressen. Betekent niet dat hij nooit werkt, maar hij werkt regelmatig niet lekker met andere email providers. Want daar is hij ook niet voor bedoeld.

Probeer K9 Mail
Reputatie 3
@YollieP, @JolandeSenne:
Neem aan dat je geen IMAP hebt gebruikt maar POP3. Op android toestellen moet je het vinkje 'aanmelden vereist' uitzetten (bij de uitgaande server). Meestal lost dat het probleem al op.

Zo niet, even checken of de ssl ingeschakeld staat (stond bij mij standaard verkeerd). Werkt dat nog niet, dan checken of je het hele mailadres heb ingevuld en niet alleen het deel voor het apestaartje, het adres van de in- en uitgaande server en of de poorten juist staan.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer