Beantwoord

foutmelding bij nieuwe Samsung gala S5

  • 23 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1561 Bekeken

Sinds een dag krijg ik met grote regelmaat een pop up melding met de boodschap 'Samsung galaxy gestopt'. Voor zover ik zie, geen beperkingen in functionaliteit. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om deze melding op te lossen? Bedankt vast!
icon

Beste antwoord door Beatfluence 23 januari 2015, 09:53

Hallo Krimosa,
De melding komt waarschijnlijk door een fout in de tijdelijke opslag van de applicatie (in dit geval het hoofd programma van je telefoon).
Normaal gesproken willen geinstalleerde apps zoals facebook de melding ook wel eens geven, de oplossing is dan redelijk eenvoudig.
Een aantal stappen die je kunt doorlopen voor dit probleem (ik weet bijna zeker dat stap 4 voldoende is) :
  • 1. Zet je telefoon uit en haal de batterij er uit.. druk een aantal keer op de aanknop om reststroom te verwijderen. (daarna je telefoon weer in elkaar zetten en aan doen.
  • 2. Verwijder recent geinstalleerde apps (soms zorgen ze voor problemen)
  • 3. Als je een SD kaartje hebt, probeer dan even zonder de sd kaart te werken.. soms kan de telefoon het kaartje niet goed uitlezen en loopt je samsung proces dus stuk.
  • 4. Verwijder de cache van touchwiz Ga naar het menu Menu>Systeem instellingen>Apps (of applicaties)>TW (Touchwiz)> "Gegevens wissen" - Je home schermen worden leeggemaakt (snelkoppelingen en widgets worden naar standaard gezet. - Cache leegmaken kan niet dus kies voor gegevens wissen. Je raakt geen foto's e.d. kwijt
  • 5. Systeem cache verwijderen : Zet je tel. uit >Hou volume omhoog + menu + powerknop ingedrukt> Ga in het menu naar Wipe Cache Partitie> vervolgens Reboot. (zit verder nergens aan)
  • 6. Als allerlaatste kun je terug naar fabrieksinstellingen (je verliest wel al je gegevens)

Hopelijk ben je daarmee van het probleem af
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Hallo Krimosa,
De melding komt waarschijnlijk door een fout in de tijdelijke opslag van de applicatie (in dit geval het hoofd programma van je telefoon).
Normaal gesproken willen geinstalleerde apps zoals facebook de melding ook wel eens geven, de oplossing is dan redelijk eenvoudig.
Een aantal stappen die je kunt doorlopen voor dit probleem (ik weet bijna zeker dat stap 4 voldoende is) :
  • 1. Zet je telefoon uit en haal de batterij er uit.. druk een aantal keer op de aanknop om reststroom te verwijderen. (daarna je telefoon weer in elkaar zetten en aan doen.
  • 2. Verwijder recent geinstalleerde apps (soms zorgen ze voor problemen)
  • 3. Als je een SD kaartje hebt, probeer dan even zonder de sd kaart te werken.. soms kan de telefoon het kaartje niet goed uitlezen en loopt je samsung proces dus stuk.
  • 4. Verwijder de cache van touchwiz Ga naar het menu Menu>Systeem instellingen>Apps (of applicaties)>TW (Touchwiz)> "Gegevens wissen" - Je home schermen worden leeggemaakt (snelkoppelingen en widgets worden naar standaard gezet. - Cache leegmaken kan niet dus kies voor gegevens wissen. Je raakt geen foto's e.d. kwijt
  • 5. Systeem cache verwijderen : Zet je tel. uit >Hou volume omhoog + menu + powerknop ingedrukt> Ga in het menu naar Wipe Cache Partitie> vervolgens Reboot. (zit verder nergens aan)
  • 6. Als allerlaatste kun je terug naar fabrieksinstellingen (je verliest wel al je gegevens)

Hopelijk ben je daarmee van het probleem af
Thnx! Genoeg keuzes ook in ieder geval. Ik ben begonnen met optie 4, kijken of het werkt! 🙂

Reageer