Vraag

Foutmelding: 'Mijn bestanden is gestopt'

• 28 januari 2016
  • 5 reacties
  • 1051 Bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen kan ik mijn bestanden niet meer openen. Er staat dan ' mijn bestanden is gestopt'. Ik heb mijn mobiel al opnieuw opgestart, alle programma's gesloten etc, maar ik kom echt niet verder. Alvast bedankt

5 reacties

Heb je een sd kaart? Kan zijn dat ie een beetje los is geschoten. Zo niet raad ik aan er een aan te schaffen.
Nee ik heb een samsung galaxy s6, dus ik kan daar geen sd kaart in stoppen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi nuriss,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile! Bestanden moet je gewoon kunnen openen natuurlijk. Ik heb gekeken op het internet of ik mogelijke oplossingen zie voor je foutmelding.

Je kunt proberen je bestanden te herstellen door je cache te legen via Instellingen en Applicatiebeheer. Als dat het probleem niet oplost zou je dan willen kijken of het probleem zich ook voordoet in veilige modus? Via deze link kun je lezen hoe je je toestel opstart in veilige modus.

Laat je even weten of het is opgelost? Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, ik help je graag!
hoi Mitch,

ik heb uiteindelijk toch maar mijn mobiel terug gezet naar de fabrieksinstellingen. nu is het probleem gelukkig opgelost. bedankt voor de moeite 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hai Nuriss,

Ah super fijn dat het met de fabrieksinstellingen uiteindelijk is opgelost! Hopelijk was het niet al te veel moeite om je gegevens weer terug te zetten enzo!

Laat je het weten als je nog vragen hebt ergens over? We helpen je hier graag! 😉

Reageer