Beantwoord

foutmelding toestel vergrendeld

• 14 december 2014
  • 7 reacties
  • 295 Bekeken

Ik kan mijn telefoon niet meer gebruiken omdat ik wat invoeren
maar ik weet niet wat, Er wordt niks gezegd wat is in moet vullen.
Kan iemand mijn daar mijn helpen,
icon

Beste antwoord door Kaassausje 14 december 2014, 18:04

Dan zal je een schermbeveiliging hebben ingesteld, zodat niet iedereen in je telefoon kan.
Dat kan van alles zijn, een pinbeveiliging, een wachtwoord, een swype patroon etc.

Heb je een samsung account aangemaakt? Dan kun je via deze website het scherm ontgrendelen: https://findmymobile.samsung.com/login.do
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Wil63, welkom op het forum.

Als de simkaart vergrendeld is, vraagt de telefoon of naar een vooraf ingestelde pincode (meestal vier cijfers), of naar een pukcode. Deze staan beide op het kaartje waar de simkaart ingezeten heeft. Als de gegevens nooit handmatig zijn veranderd, kun je ze waarschijnlijk ook wel opvragen bij T-Mobile.
als ik mijn pincode invoer dan kom ik op mijn schermbeveiliging te recht en dan kan ik niet verder.
Daar komt een balk te staan en daar moet ik wat invoeren maar weet niet wat en onderaan staan alleen noodoproep. Ik heb een Samsung Galaxy Note 2
Dan zal je een schermbeveiliging hebben ingesteld, zodat niet iedereen in je telefoon kan.
Dat kan van alles zijn, een pinbeveiliging, een wachtwoord, een swype patroon etc.

Heb je een samsung account aangemaakt? Dan kun je via deze website het scherm ontgrendelen: https://findmymobile.samsung.com/login.do
Reputatie 6
Hallo Wil,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van jouw toestel 😞 Is het met de tip van Kaassausje gelukt om het toestel te ontgrendelen? We horen het graag van je.
ging fout
Hallo allemaal

ik wil iedereen bedanken met het mee denken en
het heeft geholpen.
Ik heb er schermbeveiliging opstaan alleen nog nooit
eerder dit gehad maar heb het ww gevonden en alles doet het weer.

dus hartstikke bedankt en misschien tot een volgende keer
Reputatie 6
Hoi Wil,

Wat fijn om te lezen dat het gelukt is om met jouw wachtwoord alles weer te kunnen gebruiken. Veel plezier nog met het toestel!
Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag, je weet ons nu te vinden 🙂

Reageer