Foutmeldingen bij downloaden/updaten apps

Hallo, voorheen lukte het altijd erg goed om apps te dowloaden. Maar sinds een paar weken kan ik niet meer downloaden of bijwerken via de Playstore. Ik krijg continu een foutmelding.
Wat kan ik hier aan doen? Vind het erg vervelend!
Ik heb een Samsung Galaxy S Plus.

21 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Welke foutmelding??
Welke foutmelding??

Dat probeerde ik zojuist ook uit te vinden. Maar nu krijg ik geen foutmelding meer maar alleen een balke wat heel lang blijft laden... Niet eens het aantal procenten hoe ver hij is
Reputatie 6
Badge +9
Misschien dat Dave je op weg kan helpen , die is meer thuis met samsung.
Internet werkt verder wel normaal?
Misschien dat Dave je op weg kan helpen , die is meer thuis met samsung.
Internet werkt verder wel normaal?

Ja internet is goed! 
Hoe kom ik bij Dave uit?:P
Badge +12
@nina19,

Dave komt al naar je toe! ;)
Er is momenteel een probleem met de nieuwste versie van Google Play, hierdoor krijg je de fouten/problemen die jij hebt.
Wil je dit proberen s.v.p?

Menu - Instellingen - Applicaties - Applicaties beheren

Ga naar de tab "Alles"
Scroll down naar Google Play Store en klik aan
Klik vervolgens op Updates verwijderen
Start Play Store opnieuw (Oude snelkoppeling kan mogelijk niet meer werken)

Deze problemen treden overigens nog niet bij elk Android toestel op.
De meeste problemen zijn toch wel bij de Samsung Galaxy S Plus.
Reputatie 6
Badge +9
Dave is regelmatig op dit forum , hij heeft meer kennis van Samsung.
Hij staat nu online op de aanwezigen lijst maar die lijst is soms wat verouderd.
Badge +12
@Centaur,

Thanks voor je compliment 🙂 !
Heb Nina inmiddels van een reactie voorzien in dit topic :D
Reputatie 6
Badge +9
haha Dave , je bent weer precies op tijd!
@nina19 succes , volg het wel ff.

Heb ook een samsung maar doe daar nog weinig mee dus wie weet komen er voor mij ook nog tips:D
Wauw thanks Dave! Je hebt het klusje geklaard! Centaur ook bedankt voor jou hulp!
Reputatie 6
Badge +9
Dat is mooi Nina19!
Veel plezier weer en Dave thanks voor je correcte en snelle hulp!
Badge +12
@Nina19,

Ben blij dat het probleem is opgelost 🙂 !
Wil je het antwoord nog eventjes markeren?  dit is handig voor de overige personen die hetzelfde probleem ervaren als jou ;)

@Centaur,
Geen enkel probleem! 
De volgende keer weet jij de oplossing ook 🆒
hey, ik had ook problemen met het downlaoden en app's kon niet bijgewerkt worden. van samsung en t mobile shop hulp gevraagd maar niet opgelost. Nu wel! thanks dave!

misspiggy
Ik heb even een vraag. Ik had hetzelfde probleem, maar heb nu per ongeluk de updates verwijderd bij de tab "gedownload". Hoe krijg ik nu google play weer terug?

Ik ben ook een echte kluns wat dit betreft :o

hey, ik had ook problemen met het downlaoden en app's kon niet bijgewerkt worden. van samsung en t mobile shop hulp gevraagd maar niet opgelost. Nu wel! thanks dave!

misspiggy
Badge +12
@Sofie77,

Heet hij bij jou nu niet gewoon Market?  Je kan hem namelijk niet volledig wissen van je toestel.
Dank voor je snelle reactie
Ik heb wel een market updater en market-feedbackagent, maar die staan allebei op 0.00B

@Sofie77, Heet hij bij jou nu niet gewoon Market? Je kan hem namelijk niet volledig wissen van je toestel.
Badge +12
@Sofie77,

Controleer eens of je Market of Play niet gewoon in je menu hebt?
Bij instellingen / applicaties / beheren bedoel je?

Daar vind ik het namelijk niet.

@Sofie77, Controleer eens of je Market of Play niet gewoon in je menu hebt?
Badge +12
Nee ik bedoel gewoon bij je menu.

Misschien werkt hij alweer omdat je aangeeft ''alles'' te hebben verwijderd.
Nee ik bedoel gewoon bij je menu. Misschien werkt hij alweer omdat je aangeeft ''alles'' te hebben verwijderd.

Helaas daar zie ik het ook niet. Ik heb ook de telefoon weer opnieuw opgestart, maar ook dat heeft niet geholpen.
:ohad precies hetzelfde .Thanks
Het lijkt opgelost. Op 1 of andere manier heb ik google play weer terug en kan nu in ieder geval weer apps bijwerken.

Dank voor het meedenken

Nee ik bedoel gewoon bij je menu. Misschien werkt hij alweer omdat je aangeeft ''alles'' te hebben verwijderd. Helaas daar zie ik het ook niet. Ik heb ook de telefoon weer opnieuw opgestart, maar ook dat heeft niet geholpen.

Reageer