Beantwoord

Galaxy A20e buitenlands model?

Reputatie 2
Hallo,is de galaxy a20e een buitenlands model?
icon

Beste antwoord door Folkert 22 april 2019, 14:16

Hallo @Sairoen44 ,

Ik heb even hier gekeken maar kan niet zien of dir een buitenlands model is. Er staat nog niet bij welke LTE banden ondersteund worden. Het verschil tussen de A20 en A20e zit meer in de specs volgens mij.
GSM Arena is een handige site om dit soort zaken uit te zoeken.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Sairoen44 ,

Ik heb even hier gekeken maar kan niet zien of dir een buitenlands model is. Er staat nog niet bij welke LTE banden ondersteund worden. Het verschil tussen de A20 en A20e zit meer in de specs volgens mij.
GSM Arena is een handige site om dit soort zaken uit te zoeken.

Groet, Folkert
Reputatie 2
Mediamarkt/Oppo zegt dat,en nu ben ik benieuwd,of het echt buitenlands is of niet,ik weet het niet daarom vroeg ik het.
Reputatie 7
Badge +18
Beetje twijfelachtig omdat de LTE banden niet gespecificeerd zijn. Bij de A20 (zonder e) is duidelijk te zien dat deze voor de europese LTE banden geschikt is.
Reputatie 2
Okay maar ik zie wel dat,het heeft leverbaar vanaf 3 mei staat er.
Reputatie 7
Badge +18
Ja hij moet nog in de winkel komen binnenkort.
Reputatie 2
Klopt
Reputatie 2

Reputatie 7
Badge +18
Kijk dat is helemaal geweldig toch? T-Mobile gaat 'm leveren, dan weet je zeker dat je goede verbinding hebt met het beste netwerk van Nederland.

Als je 'm gaat bestellen dan wens ik je vele jaren plezier met deze telefoon ☺

Groet, Folkert
Reputatie 2
Zit te twijfelen tussen A7 (2018),A50,A20e,weet niet welke ik moet nemen.
Reputatie 2
Ik kan nu al verlengen op mijn andere nummer (heb 2 abbonomenten bij T-Mobile),mijn A5 2015 is nu al 4/5 jaar oud.
Reputatie 2
Maar ik ga vanaf 3 mei in de winkel kijken,of ik die A20e mooi vind,ik wil het liefs zo een laag mogelijke prijs,want ik doe bijna niks met mijn telefoon.
Reputatie 2
Mijn A5 2015 wat ik nu heb

Reputatie 2

het is toch buitenlands denk ik.
Reputatie 7
Badge +18
Ik denk ook dat het een Zuid Koreaans toestel is. Er worden in Nederland voor zover ik weet geen telefoons gemaakt. Zelfs iPhones worden in China geproduceerd.

De hardware en software is soms wel verschillend voor diverse werelddelen omdat er andere communicatie standaarden gebruikt worden.

Als je de telefoon koppelt aan een T-Mobile abonnement en 'm koopt via T-Mobile dan weet je zeker dat je het juiste model hebt, waar de telefoon ook vandaan komt.
Reputatie 2
Eigenlijk hoorde het j20E te heten,maar de j-lijn hebben ze geschrapt,daarvan dat het A20E heet.
Reputatie 2
maar is android 4.2 niet verouderd?
Reputatie 7
Badge +18
Heel erg verouderd zelfs!

Gelukkig draait de A20e op de nieuwste Android 9 🙂
Reputatie 2
Huh tmobile zegt draait op 4.2 (staat ook op site)
Reputatie 7
Badge +18
Je hebt gelijk! Dat is echt een fout in de tekst! Deze telefoon draait echt op Android 9, geen zorgen. Zie https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a20e-9661.php
Reputatie 2
Ik zeg nog in de chat dat niet klopt,maar zij zegt dat het wel klopt,dat vond ik een beetje vreemd,ik dacht 4.2?!,dat is al heel oud.

Reputatie 2
Het klopt niet,bol.com zegt draait op Android 9.0

Reputatie 7
Badge +18
Je hebt echt helemaal gelijk hoor @Sairoen44
Android 4.2 wordt echt al heel lang niet meer geleverd.
Reputatie 2
Okay
Reputatie 2
Galaxy A20e levertijd verlengt

Reputatie 7
Badge +18
Bij Belsimpel is de levertijd ook langer. Waarschijnlijk kan Samsung er niet genoeg op tijd leveren. Bij nieuwe modellen gebeurt zoiets vaker.

Reageer