Beantwoord

Galaxy A5 2016 download geen Marshmallow

  • 30 september 2016
  • 8 reacties
  • 264 Bekeken

Ik kijk deze week toevallig op de A3 van m'n moeder en zie dat ze een update heeft geïnstalleerd: MM. Die van mij staat ingesteld op automatisch installeren en bij handmatig zoeken geeft hij de melding dat alle updates zijn geinstalleerd. Waarom kan mijn telefoon de updaten niet vinden?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 3 oktober 2016, 16:05

Daar gaat iets goed mis, want je loopt 4 updates achter.

De een na laatste is degene op dit moment op het toestel staat.



De bovenste is 6.0.1, en die al bijna een maand uit.
2016-09-08
Netherlands (T-Mobile)
6.0.1
A510FXXU2BPH3
A510FDNX2BPH3

Kun je het eens proberen via Samsung SmartSwitch?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Omdat die er nog niet is?
Reputatie 7
Badge +9
Kun je eens bellen naar *#1234# en dan de 3 regels die verschijnen hier neerzetten?
Dank voor de reactie! *#1234# levert het volgende op:
AP: A510FXXU1APA3
CP: A510FXXU1APAA
CSC: A510FDNX1APB1
Reputatie 7
Badge +9
Daar gaat iets goed mis, want je loopt 4 updates achter.

De een na laatste is degene op dit moment op het toestel staat.



De bovenste is 6.0.1, en die al bijna een maand uit.
2016-09-08
Netherlands (T-Mobile)
6.0.1
A510FXXU2BPH3
A510FDNX2BPH3

Kun je het eens proberen via Samsung SmartSwitch?
Bedankt voor je suggestie ShadowLea, via SmartSwitch is het gelukt!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo MSWS,

Ah super, goed om te lezen dat het is gelukt met behulp van de tip van ShadowLea!

Mocht je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt dan horen we het natuurlijk graag van je. 🙂
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn nieuwe A5 (2016) (1 oktober in de winkel gekocht) zegt ook de laatste versie te hebben. Via toestel gaat het niet en ook niet via mijn pc met Smart Switch. Misschien doe ik iets verkeerd of staat er iets verkeerd ingesteld??

AP: A510FXXS2APE2
Cp: A510FXXS2APE1
CSC: A510FDNX2APC1

Iemand die me kan helpen???
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cuarentaytres,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je jouw vraag ook in het algemene Samsung software update topic hebt geplaatst. Het is niet toegestaan om jouw vraag op meerdere plaatsen te stellen, zo houden we het forum overzichtelijk 🙂 We helpen je graag verder in het andere topic!

Dit topic gaat op slot.