Vraag

galaxy ace start steeds opnieuw op

Ik heb sinds september een galaxy ace, sinds ongeveer 3 maanden start mijn telefoon steeds opnieuw op.
Geen touw aan vast te knopen wanneer precies, soms 'snachts soms overdag.
Maar bijna elke dag staat ie weer een paar keer op pincode invoeren.

Alles geprobeerd maar geen resultaat :(

Mijn sim kaart is nog van Ben..dus die is ruim 10 jaar oud, maar in mijn HTC heeft dit nooit problemen gegeven.

98 reacties

Reputatie 4
hey Vic123,

Ik denk toch dat het aan je simkaart kan liggen, het probleem komt wel vaker voor bij oude simkaarten.
sins september 2012... ook de samsung Ace 5830i valt ook regelmatig uit (sins een paar weken) = de simkaart nu al verouderd...?
inmiddels 2 dagen later en geen reaktie.... zucht

waardeloos probleem , ik heb het probleem ook en we zijn als ik hier op het forum rondkijk (en er lopen al een aantal topics met dit probleem) dus niet de enige, bij mijn vorige provider heb ik hiervan nooit last gehad!

en ze verwijzen naar verouderde simkaarten, maar ik heb dit abbo nog helemaal niet lang of je telefoon resetten naar fabrieksinstellingen wat ook niks uithaalt en als dat niet helpt insturen voor reparatie......reeds spijt van mijn t-mobile keuze
Sinds vorig jaar mei heb ik een Samsung galaxy ace
Met een sim only abonnement vasn T mobile
Sinds 26 februari j.l. heb ik een nieuw Sim only abonnement met internet
Sinds 26 februari j.l. echter start mijn Samsung galaxy ace ookminimaal 3 x per dag
vanzelf nieuw op.
Ik heb de batterij sim en SD-card verwijdert daarna hjerplaatst en opnieuw opgestart.
firmware gechekt en geupdated
instellingen via T-mobile gedownload

Maar toto nu helpt niets.
Heeft het iets met de oude simcard in combinatie met het nieuw abonnement te maken?

waardeloos probleem , ik heb het probleem ook en we zijn als ik hier op het forum rondkijk (en er lopen al een aantal topics met dit probleem) dus niet de enige, bij mijn vorige provider heb ik hiervan nooit last gehad!

en ze verwijzen naar verouderde simkaarten, maar ik heb dit abbo nog helemaal niet lang of je telefoon resetten naar fabrieksinstellingen wat ook niks uithaalt en als dat niet helpt insturen voor reparatie......reeds spijt van mijn t-mobile keuze
... ik ga weer terug naar prepaid...van t-mobile.... dat werkte wel altijd goed
Reputatie 5
@joepieS Welkom op het forum! 🙂

Wat vervelend dat je telefoon telkens opnieuw opstart sinds je nieuwe abonnement is ingegaan! Ik vermoed dat dit met het probleem dat hier besproken wordt te maken heeft. Voor de zekerheid stuur ik toch een nieuwe simkaart op, om zo problemen met de simkaart uit te kunnen sluiten.

Laat je even weten wat de resultaten zijn? 🙂
Ik heb ook een samsung ace en sinds afgelopen zondag gaat mijn mobiel ineens spontaan uit en komt hij weer in het inlog scherm waar de pincode gevraagd wordt.
Dit gebeurde drie keer op één dag!!! En vandaag zowaar weer een keer.
Wat kan dit toch zijn???
Mijn vriend heeft zelfde toestel en die ging alle drie de keren bijna gelijktijdig uit, zat een paar minuten tussen, toch vreemd!!
Wij hebben de ace sinds okt/nov 2012

Hoe lossen we dit op, want het is heel vervelend en je bent gelijk niet meer bereikbaar!!
Ik heb ook een samsung ace en sinds afgelopen zondag gaat mijn mobiel ineens spontaan uit en komt hij weer in het inlog scherm waar de pincode gevraagd wordt.
Dit gebeurde drie keer op één dag!!! En vandaag zowaar weer een keer.
Wat kan dit toch zijn???
Mijn vriend heeft zelfde toestel en die ging alle drie de keren bijna gelijktijdig uit, zat een paar minuten tussen, toch vreemd!!
Wij hebben de ace sinds okt/nov 2012. Ik met prepaid, mijn vriend met een abbo, die we enkele jaren gebruiken, alleen een andre toestel gekocht van T mobile.

Hoe lossen we dit op, want het is heel vervelend en je bent gelijk niet meer bereikbaar!!
Afgelopen zondag toen het drie keer gebeurde was ik op de camping en had daar geen wifi, vandaag gebeurde het thuis met de wifi aan. Wij hebben geen internet abbo
Afgelopen zondag toen het drie keer gebeurde was ik op de camping en had daar geen wifi, vandaag gebeurde het thuis met de wifi aan. Wij hebben geen internet abbo
ik heb hetzelfde prpbleem met mijn samsung galaxy young. het ligt dus niet aan het toetstel denk ik maar aan de profider.  Wie o wie weet een oplossing??????
hey Vic123,

Ik denk toch dat het aan je simkaart kan liggen, het probleem komt wel vaker voor bij oude simkaarten.

Ik heb net een nieuwe simkaart en hetzelfde probleem dus dat is het ook niet 😞
Hallo,

Het begint nu echt irritant te worden, mijn telefoon valt zins afgelopen week om de haverklap uit......... 😞 echt onbegrijpelijk dat zoveel mensen hier problemen mee hebben en er geen concrete oplossingen zijn. Graag hoor ik van T-mobile wat zij denken wat het probleem is, en wat hier eventueel aan te doen is.
Heeft iemand misschien een goede ervaring over "de" oplossing?
Reputatie 7
@allen,

Ik heb op dit moment ook problemen met mijn Samsung Galaxy S2. Ik ben ook niet te bereiken. Ik kan de oorzaak/ oplossing niet vinden. Mocht ik de oorzaak/oplossing vinden dan laat ik het jullie weten.
Reputatie 7
@Jen69
Dit probleem kan veroorzaakt worden door de oude versie simkaart die je gebruikt. Daarom heb ik voor de zekerheid kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd.

De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart. Wil je laten weten of de nieuwe simkaart heeft geholpen?

P.S. Ik heb jouw bericht in het andere topic verwijdert omdat hier dezelfde informatie in stond. Graag dezelfde vraag maar in 1 topic stellen om het forum overzichtelijk te houden. Alvast bedankt! 🙂
Oke, ik ga het proberen met een nieuwe sim.
De oplossing om de wifi slaapstand op nooit te zetten, geeft geen oplossing.

Ik vind het wel heel irritant dit probleem, ook je wekker doet het niet meer, als je mobiel 's nachts spontaan uitvalt, dat heb ik dus afgelopen nacht gehad.
Mijn batterij geeft geen problemen, dat las ik ook vaak in combinatie met dit probleem.

Het is opvallend dat het zelfde toestel van mijn partner altijd gelijktijdig uitvalt, zit maar een paar minuten tussen.......ook als we niet samen thuis zijn.......
Sinds vorig jaar mei heb ik een Samsung galaxy ace
Met een sim only abonnement vasn T mobile
Sinds 26 februari j.l. heb ik een nieuw Sim only abonnement met internet
Sinds 26 februari j.l. echter start mijn Samsung galaxy ace ookminimaal 3 x per dag
vanzelf nieuw op.
Ik heb de batterij sim en SD-card verwijdert daarna hjerplaatst en opnieuw opgestart.
firmware gechekt en geupdated
instellingen via T-mobile gedownload

Maar toto nu helpt niets.
Heeft het iets met de oude simcard in combinatie met het nieuw abonnement te maken?

Is het probleeem bij jou nu opgelost na vervanging van de sim kaart?
Reputatie 4
@ Jen69

Pff dat is inderdaad erg vervelend zeg! 😞 Heb je al geprobeerd om de fabrieksinstellingen te herstellen via Samsung Kies? Wanneer je de volgende stappen volgt, zullen er geen gegevens verloren gaan. Laat je me even weten of dit het probleem heeft opgelost? 🙂
Reputatie 5
@all

Wat vervelend dat jullie het probleem hebben dat je Samsung telefoon steeds opnieuw opstart. Ik kan me goed voorstellen dat dat erg frustrerend is. Helaas heb ik hier ook geen kant-en-klare oplossing voor. De oorzaak van het probleem kan bij ieder toestel anders zijn. Wat ik je in ieder geval kan aanraden is om indien mogelijk een software update op je telefoon te installeren. Is die niet beschikbaar of wordt het probleem daarmee niet opgelost dan kun je het toestel resetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet niet eerst een back-up te maken van je belangrijke gegevens! Voor al deze handelingen staat op onze toestelhulp website stap voor stap uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Als dit niet werkt kun je het toestel, wanneer je het via T-Mobile of GSM Topdeal hebt aangeschaft, via My T-Mobile ter reparatie aanbieden. Heb je het toestel via een externe partij gekocht, dan kun je hiervoor contact opnemen met je leverancier.

@Peter..

Allereerst hartelijk welkom op ons forum! :)

Ik zie dat jij nog gebruikt maakt van een ouder model simkaart. Ook dit kan de oorzaak zijn van het probleem. Daarom heb ik je een nieuwe toegestuurd. Ik hoor graag van je of dat het probleem oplost! 🙂
Reputatie 7
@Sander;

Ik overdrijf niet maar ik weet bijna zeker meer dan 80 uur in het oplossen van dit probleem zitten. Nog steeds niet opgelost. Ben bang dat reparatie service dit ook niet kan oplossen. Het komt op de raarste momenten voor.
Nou de oplossing van een nieuwe sim kaart is het dus niet!!!
Vanacht was mijn mobiel gewoon weer uit.....en ook die van mijn vriend.( zelde type ook een ace en ook bij T-mobile)

Het gaat er bij mij echt niet in, dat er zoveel mensen sinds kort dit probleem ondervinden en dat dit dan ineens aan de toestellen zou liggen.....ik ken iemand die ook een samsung galaxy ace heeft en bij vodafone zit die deze problemen niet heeft.
Ook lees ik dat een reparatie niks uithaald....

Ik denk toch echt dat T-mobile eens in de eigen keuken moet gaan kijken en dat dit eens opgelost gaat worden, het wordt nu gewoon echt heel erg irritant.
De laatste software update staat er ook al op dus daar ligt het ook niet aan.

De tip van de fabrieksinstellingen ga ik eens bekijken...........

Dus T-mobile zorg dat hier een oplossing voor komt, anders gaan de mensen naar een andere provider ben ik bang, dat is zo gepiept!

er lopen hier twee posten over hetzelfde probleem.....misschien even koppelen??.

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/galaxy-ace-start-steeds-opnieuw-op-195421/#post1038536
....................................
Beste mensen.
Ook ik heb zins kort last van het uitvallen en opnieuw opstarten van mijn Samsung Galaxy Y,
en ik lees over een oude simkaart? die van mij is pas een dikke half jaar oud.
Snap er echt niks van , en zo te lezen ben ik niet de ennige die er last van heeft.

Wie heeft er raad wat ik kan doen?
Reputatie 2
ik heb het zelfde probleem te pas en on te pas  +/- 3x per dag opnieuw opstarten
ik  zou  ook graag een nieuwe sim kaart  willen proberen de mijne is al jaren oud
maar is dit kosten loos??
ik hoor graag van u
ik heb de software uptodate en al 2x naar fabrieks instelling gegaan 
dit helpt niet!!!
mijn simkaart is al wel denk ik een jaar of 6 oud
rsvm

Reageer