Beantwoord

Galaxy buds

  • 19 maart 2019
  • 1 reactie
  • 746 Bekeken

Geachte,

Ik heb rond 28-02-2019 de samsung galazy s10 + besteld bij T-Mobile winkel.
Maar geen bewijs of mail gehad om die samsung Galaxy buds te bestellen. Want heb geen pro order bewijs gehad.
Terwijl ik juist ook daar voor de telefoon had besteld.
Nu heb ik zeker geen recht op de Galaxy buds.
Terwijl ik geen bewijs of iets heb gehad alleen de bon toen ik de telefoon kon op halen op 13-03-2019.

Kirsten
icon

Beste antwoord door fluxsystem 20 maart 2019, 14:27

Hallo Kirsten @Jopieroma

Als het goed is, heb je bij de bestelling in de t-mobile winkel een contract mee gehad.
Deze krijg je na het ondertekenen van je contract.

Deze kan als pre-order bewijs worden ingeleverd bij Samsung en deze wordt dan ook goed gekeurd.
Als de bestelling maar voor 7/8 maart is gedaan.

Wees wel op tijd met inleveren i.v.m de actie die begin April eindigt
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Kirsten @Jopieroma

Als het goed is, heb je bij de bestelling in de t-mobile winkel een contract mee gehad.
Deze krijg je na het ondertekenen van je contract.

Deze kan als pre-order bewijs worden ingeleverd bij Samsung en deze wordt dan ook goed gekeurd.
Als de bestelling maar voor 7/8 maart is gedaan.

Wees wel op tijd met inleveren i.v.m de actie die begin April eindigt

Reageer