Beantwoord

Galaxy buds aanvragen

• 8 maart 2019
  • 12 reacties
  • 2453 Bekeken

Hoi heb vandaag mijn s10 opgehaald en de verkoper had het er over dat ik zelf de Galaxy buds moest bestellen via een link..
Helaas in alle haast vertrokken en geen link gekregen.
Hoe vraag ik nu mijn buds aan?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 maart 2019, 13:20

Goedemiddag,
Gebruik nooit een telefoonnummer als naam op een openbaar forum.
De moderators zullen je naam aanpassen.

Koop in de periode van 20 februari 2019 t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en krijg de Samsung Galaxy Buds gratis.
  • Ga met je nieuwe Galaxy S10 of S10+ naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store om je aankoop te registreren.
  • De Samsung Galaxy Buds worden uitsluitend in de kleur wit geleverd.
  • Registreer je aankoop uiterlijk 8 april 2019.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag,
Gebruik nooit een telefoonnummer als naam op een openbaar forum.
De moderators zullen je naam aanpassen.

Koop in de periode van 20 februari 2019 t/m 7 maart 2019 een Samsung Galaxy S10 of S10+ en krijg de Samsung Galaxy Buds gratis.
  • Ga met je nieuwe Galaxy S10 of S10+ naar de voor geïnstalleerde Samsung Members app of download hem in de Google Play Store om je aankoop te registreren.
  • De Samsung Galaxy Buds worden uitsluitend in de kleur wit geleverd.
  • Registreer je aankoop uiterlijk 8 april 2019.
Beste T-Mobile , ik heb vandaag de nieuwe S10+ mogen ontvangen en ben er erg blij mee.
Zoals beschreven wil ik graag de Samsung Buds claimen via de samsung members app ..
Echter als ik op claimen klik krijg ik een wit scherm en wordt er geen content getoont.
Wat doe ik fout ?
Is dit de enige manier om de buds te claimen of is er ook een alternatief ?

Graag verneem ik
Marcel
Reputatie 7
Badge +20
@Trappie Probeer het eens Hier

Kan ook zijn dat er zoveel aanvragen tegelijk zijn dat de app het even niet aan kan.
Probeer het dan later nog een keer.

Wat wordt er precies bedoeld met het pre order bewijs?

Is dat de mail met het bestelnummer? daar staat namelijk niet duidelijk een besteldatum in?

Hoe kan ik deze vinden/verkrijgen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nabaantje,

Je pre-order bewijs is de bevestigingsmail waariop de pre-order datum vermeld staat. Op deze pagina van Samsung staat stapsgewijs uitgelegd wat je nodig hebt om je Earbuds aan te vragen. Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie aankoop! 🙂
Hi Nabaantje,

Je pre-order bewijs is de bevestigingsmail waariop de pre-order datum vermeld staat. Op deze pagina van Samsung staat stapsgewijs uitgelegd wat je nodig hebt om je Earbuds aan te vragen. Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie aankoop! :)

De inhoud van de pre-order mail zelf bevat géén datum. Als je deze als PDF opslaat staat er bovenin wel de ontvangstdatum van de email, afzender, ontvanger, etc. Is dat voldoende?
Reputatie 7
Badge +20
Hi ReinL,

Yes, dat is helemaal top!
hoi vraagje moet ik de galaxy buds aanvragen op mijn nieuwe telefoon. via de app ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi shadowbulder,

Hierboven heb ik een link gedeeld van Samsung waarin stapgewijs staat uitgelegd hoe jij je kan aanmelden voor de buds! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung! 😊
Hi,

Ik heb zoals hierboven verteld tegen ReinL de mail meegestuurd waar alleen helemaal linksbovenin de datum is te lezen. Maar nu werd deze afgekeurd omdat er geen datum op staat. Dit is het enige 'pre-order' bewijs dat Tmobile heeft meegeleverd. Dus wat kan ik hier nu mee doen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Koen,

Zoals ik het begrijp, kun je een screenshot maken van de pre-order bevestigingsmail, waarin de datum van het ontvangen van de mail naar voren komt. Lukt dat niet, dan raad ik je aan even contact op te nemen met Samsung zelf. Zij beheren deze actie en kunnen je dan uit de brand helpen! Komt dus sowieso goed, geen zorgen!

Reageer