Beantwoord

Galaxy Buds nog steeds niet ontvangen.

  • 12 april 2019
  • 1 reactie
  • 857 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,
Ruim 6 weken geleden heb ik mijn S10 ge-preordered en ik heb inmiddels mijn S10 al 3 weken binnen.
Ik heb toen gelijk de buds aangevraagd via de samsung site alles opgestuurd etc alleen vind ik het maar vreemd dat ik mijn buds nog niet heb ontvangen nadat mijn aanvraag van Samsung is goedgekeurd dat terwijl volgens mij half NL al zijn buds binnen heeft.

Heeft iemand enig idee hoe dit komt ?

Ik hoor het graag !
icon

Beste antwoord door CrisTien 12 april 2019, 12:41

Hoi,
Welkom @D89_ Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Samsung streeft ernaar de Galaxy Buds binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info

Succes en fijn weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi,
Welkom @D89_ Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.

Samsung streeft ernaar de Galaxy Buds binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info

Succes en fijn weekend!

Reageer