Beantwoord

Galaxy buds pre order bewijs.

• 8 maart 2019
  • 16 reacties
  • 1053 Bekeken

Hallo, Vandaag heb ik mijn galaxy s10+ binnen gekregen. Nou wil ik gelijk de galaxy buds aanvragen alleen heb ik een pre-order bewijs nodig. Het enige wat ik van de bezorger heb gekregen is een bezorg formulier. Hierop staat niet de juiste datum van de pre order.

Waar kan ik het pre order bewijs krijgen of vinden ?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 maart 2019, 14:26

@Yusef dahmane @ReinL @MerveMeteoz

Antwoord.
Met de bevestigingsmail waarop de datum van bestellen staat (kan ook datum van de mailprovider zelf zijn) en dan met de gegevens van de bestelling zelf.

Hopelijk lukt het zo?
Fijn weekend en veel geluk met jullie mooie telefoon.
Bekijk origineel

16 reacties

Zelfde probleem heb ik ook
Dit dus. Heb het toestel in de winkel opgehaald en kreeg een A4tje mee met instructies, maar hier staat ook doodleuk op "upload een kopie van het geldige pre-order bewijs", maar niet wát dit nou precies is. In de bevestigingsmail van T-Mobile na het plaatsen van mijn bestelling staat géén datum, en dat lijkt me toch wel nodig?
Reputatie 7
Badge +17
@Yusef dahmane @ReinL @MerveMeteoz

Antwoord.
Met de bevestigingsmail waarop de datum van bestellen staat (kan ook datum van de mailprovider zelf zijn) en dan met de gegevens van de bestelling zelf.

Hopelijk lukt het zo?
Fijn weekend en veel geluk met jullie mooie telefoon.
Zal de bevestigings sms ook goed zijn. Heb namelijk geen mail ontvangen?
Ik heb het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hi Schelte,

Ik heb je de bevestigingsmail opnieuw gestuurd. Laat je even weten of het nu wel lukt?

@Jairoes; Kun je mij een privebericht sturen met je 06 nummer, naam, geboortedatum, adres en e-mailadres? Dan stuur ik jou de bevestigingsmail. 🙂
Hallo,

Ook ik zit met het probleem dat ik geen bevestigingsmail heb.

Moet zeggen dat het allemaal onduidelijk is.
Ik heb duidelijk in de winkel gevraagd om het bewijs voor de aanvraag, en toen zei de beste man dat ik een A4tje mee kreeg die ik moest gebruiken.

Maar dit werkt dus niet.

Kan ik ook alsnog een (nieuwe) bevestiging krijgen aub?
Hallo. Ik zou ook graag een nieuwe bevestigings mail willen krijgen met de datum daarop want ik kan nu de galaxy buds ook niet claimen zonder de datum
Al gevonden... verwijder maar....
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Jullie kunnen een screenshot maken van de mail die vanuit webshop@t-mobile naar jullie is verzonden. Bovenaan de mail staat een datum en tijdstip waarop de mail is verzonden. De screenshot kun je gebruiken voor je aanvraag.

Laten jullie even weten of het zo lukt?
Hallo, ik heb een kopie van de e-mail met de pre-order bevestiging gestuurd, maar Samsung accepteert deze niet omdat er geen besteldatum in staat. Dit klopt ook want alleen de datum van de e-mail staat erop.

Hoe nu verder?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Saba70,

Heb je de e-mail al eens opgeslagen als PDF-bestand, zoals je kunt doen wanneer je het bestand af gaat drukken? Ook kun je de datum van verzending uit de e-mailbrowser gebruiken, daar staat namelijk ook de ontvangstdatum op en dan zou het moeten lukken om bij Samsung je aanvraag in te dienen.

Als dit niet lukt, stuur me dan even middels een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Op de gegevens uit jouw geregistreerde account kom ik namelijk geen order tegen met een Galaxy S10.

Ik hoor graag of het is gelukt!
Er zou een mail verstuurd zijn maar deze heb ik nog niet mogen ontvangen. Is het mogelijk dat deze mail ook naar een ander mail adres wordt gestuurd? Want mocht de mail verstuurd zijn duurt het dagen eer deze naar mij door wordt gestuurd. Anders loop ik namelijk de buds mis.

Mvg Jaïr
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jaïr,

Hajar is op vakantie, dus ik moet dan nogmaals jouw gegevens hebben, die je ook naar haar hebt verzonden. Als je dan ook het alternatieve e-mailadres naar me stuurt, ga ik aan de slag!
Het is 1 groot drama daar bij Samsung. Ik heb inmiddels al voor de 4de x alles gestuurd. Heb van de week tmobile gebeld, die gaven aan meer klachten te hebben ontvangen en gaven me een tip. Ik heb dit uitgevoerd en vandaag voor de 5de x een afwijzing gehad. Terwijl de mail eronder zit van de pre-order. Echt waardeloos! Nu dezelfde pre-order mail wederom verzonden én printscreen ervan genaakt en in de bijlage geplaatst. Fingers crossed dat ze het nu wel accepteren. Ik begrijo het ook niet, zij hebben toch een lijst met imeinummers die ervoor in aanmerking komen, waarom dam nog zo moeilink doen. Valt me echt tegen van Samsung 🤬 het komt op mij over als een loze belofte om meer toestellen te kunnen verkopen .
Ik had precies hetzelde probleem. Vervolgens heb ik de bevestigingsmail van de bestelling en een foto van de verpakking (met EAN-code en IMEI-nummer) doorgestuurd naar samsungmobile@consumercare.info waar ik vandaag een bericht van kreeg dat het is goedgekeurd. Hopelijk werkt dit ook voor jullie!

Reageer