Beantwoord

Galaxy Mini, sms inbox vol

Hallo,
Mijn Samsung Galaxy mini blijft aangeven dat "een binnenkomend bericht wordt geweigerd, sms inbox zit vol". Dit terwijl ik AL mijn smsjes heb verwijderd van mijn toestel. Dit is heel onhandig want ik ontvang nu GEEN sms berichten meer.
Ik hoop dat iemand eerder van dit probleem heeft gehoord en mij een handje zou kunnen helpen!
Alvast bedankt,
William
icon

Beste antwoord door Dave670 1 maart 2012, 18:42

@William Klink,

Dit kwam ik tegen op internet:

Dit komt doordat er nog weinig intern geheugen vrij is op de telefoon. Kijk eens bij; ‘Instellingen - Applicaties - Applicaties beheren.’ Onderaan kan je zien hoeveel geheugen je vrij hebt.
Als je weinig intern geheugen vrij hebt, dan is het berichtgeheugen ook vol.
Verwijder onnodige bestanden en/of apps van je telefoon, of verplaats ze naar een SD-kaart (niet alle apps kunnen op een SD-kaart).

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
ga naar t-mobile shop bij jou in de buurt zij kunnen vast helpen

ga naar t-mobile shop bij jou in de buurt zij kunnen vast helpen

De dichtstbijzijnde shop is niet echt in de buurt. Dus ik dacht, laat ik het eerst eens even via het forum proberen. Daar lezen een hoop verschillende mensen, dus ook kans op antwoorden en misschien ook verhalen van mensen die hier al eerder last van hebben gehad. ;)

@ehbo Maar thanks voor je advice, ook al was hij nogal obvious! 😉
Reputatie 6
@William Klink
Staan er wellicht in andere mappen nog sms'jes? Bijvoorbeeld bij 'Verzonden items'.
@Raymond
Met deze telefoon heb ik geen apparte mappen, het stond allemaal bij elkaar in threads. Deze heb ik uiteindelijk allemaal verwijderd, daarna blijft hij nog steeds zeggen dat de inbox vol zit en dat binnenkomende berichten geweigerd zijn. Die waarschuwing blijft hij om de zoveel tijd geven.
Reputatie 6
Badge +12
@William Klink,

Dit kwam ik tegen op internet:

Dit komt doordat er nog weinig intern geheugen vrij is op de telefoon. Kijk eens bij; ‘Instellingen - Applicaties - Applicaties beheren.’ Onderaan kan je zien hoeveel geheugen je vrij hebt.
Als je weinig intern geheugen vrij hebt, dan is het berichtgeheugen ook vol.
Verwijder onnodige bestanden en/of apps van je telefoon, of verplaats ze naar een SD-kaart (niet alle apps kunnen op een SD-kaart).
@Dave670

Dankjewel, dat heeft het probleem inderdaad opgelost. Weer wat geleerd ;)
Nogmaals hartstikke bedankt!

Reageer