Vraag

Galaxy s plus kan geen verbinding maken met wifi

Ik kan geen verbinding maken met wifi en kan ook niet whatsappen , terwijl ik genoeg data heb tot 13 dec.

6 reacties

Reputatie 2
Het lukt mij ook niet om met wifi te verbinden. Heb je al een oplossing?
Reputatie 1
@all

genoeg data heeft niets te maken met wel of niet verbinden via wifi je moet het gewoon apart zien data en wifi
het helpt als je wat meer info kunt geven

ziet je telefoon het wifi netwerk wel?
kunnen andere apparaten wel op deze wifi zonder problemen?
als je ook toevallig nog het merk en model wifi router kunt vertellen (kunnen we je misschien zelfs helpen met het juist instellen)

alvast een probeerseltje: als je telefoon het wifi netwerk wel ziet maar niet kunt verbinden (en je hebt er een ww op staan) zet dan eens even tijdelijk het ww van de wifi uit en probeer dan nog eens te verbinden niet alle telefoon kunnen overweg met alle versies/versleutelingen (WPA/WPA2/TKIP/AES) en kijk oiok eens op welk kanaal het wifi signaal wordt uitgezonden sommige telefoons gaan niet verder dan kanaal 11 dus als jou router op 13 staat uit te zenden bijvoorbeeld ziet ie het ook niet

hoop dat jullie hier wat aan hebben zo niet mag je ook een PM sturen als ik jullie verder zou kunnen helpen

Hi ik heb een samsung galaxy het eerste model, mijn sIII is gisteren gestolen. Heb een nieuwe simkaart en alles doet het weer behalve wifi.
Hij vindt ook geen beveiligde wifi, en mijn telefoon geeft aan kan niet scannen naar netwerken??

@all

genoeg data heeft niets te maken met wel of niet verbinden via wifi je moet het gewoon apart zien data en wifi
het helpt als je wat meer info kunt geven

ziet je telefoon het wifi netwerk wel?
kunnen andere apparaten wel op deze wifi zonder problemen?
als je ook toevallig nog het merk en model wifi router kunt vertellen (kunnen we je misschien zelfs helpen met het juist instellen)

alvast een probeerseltje: als je telefoon het wifi netwerk wel ziet maar niet kunt verbinden (en je hebt er een ww op staan) zet dan eens even tijdelijk het ww van de wifi uit en probeer dan nog eens te verbinden niet alle telefoon kunnen overweg met alle versies/versleutelingen (WPA/WPA2/TKIP/AES) en kijk oiok eens op welk kanaal het wifi signaal wordt uitgezonden sommige telefoons gaan niet verder dan kanaal 11 dus als jou router op 13 staat uit te zenden bijvoorbeeld ziet ie het ook niet

hoop dat jullie hier wat aan hebben zo niet mag je ook een PM sturen als ik jullie verder zou kunnen helpen
Reputatie 5
@joly Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat het niet lukt om met Wifi te verbinden. Heb je dit in combinatie met meerdere routers getest? Heb je het toestel al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen?
Mijn dochter en ik hebben beide een Samsung s6. Bij ons komt Tele2 niet in de beschikbare wifi-netwerken te staan, bij anderen wel. Hoe komt dit?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Schakenees,

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien.

Reageer