Vraag

Galaxy S plus spontane restart en sms probleem

Toon eerste reactie

32 reacties

hallo,
het duurde even omdat ik het e.e.a. wilde testten.
FR resultaat negatief...   Blijft resetten, zoals net weer... dan heb je na de spontane reboot een cirkel met een streep erin en geen provider, het lullige is dat hij dat spontaan doet. . pas als ik mijn gsm dan uitzet dan komt tmobile weer te voorschijn als provider.
De GSM is ondertussen weer gerestored. Batterij is ook reeds verwisseld. probleem blijft. Hij doet het ook als hij bijna leeg is er is geen touw aan vast te knopen.hij doet het aan de oplader of als hij gewoon in de jas zit, dan wil je bellen en dan zie je dat hij zich gereset heeft.
Het maakt niet uit hoeveel apps je open hebt.
IK heb geen muziek eropstaan,. en de fotos staan op de SD card.
Ik heb de apps die eropstaan staan ook op de sd card dus niet het interne geheugen.
firmware is 2.3.6.

Tja... als je googled zie je veel dit soort problemen met dit type toestel, wereldwijd helaas.
oh ja, de ene dag doet hij het zonder problemen en de andeer dag valt hij 4-5 keer uit... dus e ris geen touw aan vast te knopen.
En toen was het stil bij tmobile............
en nog steeds zijn ze in diepe slaap zzzzzzzzzzzz al langer dan een maand....
Reputatie 4
@ jfij1

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels al veel hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Ik raad je aan om via ons een beroep te doen op de 24 maanden fabrieksgarantie en een reparatieprocedure te starten. Een onafhankelijke en erkende reparateur zal het toestel dan onder de loep nemen. Laat maar even weten hoe de reparatie is verlopen! 🙂
Ik was het niet van plan maar net heeft dat pokke ding totaal de geest begeven.... helemaal uit en doet niets meer, scherm ging ineens op zwart (was aan het bellen) batterij was/is goed en hangt nu al een tijdje  de oplader  resultaat negatief...
Reputatie 4
@ jfj1

Hmm dat is inderdaad erg vervelend! Ik raad je dan aan om een reparatie te starten. Ik hoor graag van je hoe het is afgelopen!

Reageer