Vraag

galaxy s2 alleen opnieuw starten, niet afsluiten

• 29 augustus 2013
  • 8 reacties
  • 643 Bekeken

Beste,

sinds een tijdje heb ik het volgende probleem. Wanneer ik de s2 afsluit, start deze meteen opnieuw op. Paar keer geprobeerd maar het probleem herhaald zich. Ik kan dus in principe mijn s2 niet meer afsluiten want hij gaat telkens automatisch weer aan. Alleen als ik de batterij eruit haal is ie echt uit.   Tevens heb ik dan accu problemen aangezien hij na het opnieuw opstarten 40 procent batterij heeft ingeleverd. Heel vreemd allemaal.
Iemand een idee?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vreemd.

Druk je echt op "Uitschakelen" als je de aan/uitknop wat langer ingedrukt houd?

Wat gebeurt er als je de aan/uitknop ingedrukt houd tot de telefoo uit gaat?

Probeer de batterij eens helemaal leeg te trekken tot de telefoon niet meer aan wil, op te laden als deze uit staat, en dan weer aanzetten als deze op 100% is.
Zal eens proberen. Nog geen geluk tot zo ver
Reputatie 6
Badge +16
@Bats_ehv

Heel vreemd dit. Zou je het volgende willen proberen:

- De software op je toestel updaten naar de nieuwste versie.
- Back- up maken van je toestel.
- Terugzetten naar fabrieksinstellingen zonder de back- up terug te zetten.

Zou je dan willen testen of je jouw Samsung wel uit kan zetten zonder dat die automatisch weer aan gaat.

Mocht het zijn dat dit de oplossing was dan kan je jouw back- up terugzetten.

Ik hoop dat dit het probleem oplost. Mocht hiermee het probleem nog steeds niet opgelost zijn dan kan je jouw toestel telefonisch via onze klantenservice (06 2400 1200) of in een van onze T-Mobile Shop ter reparatie aanbieden.

Nog één aanvulling. In het systeem is zichtbaar dat je op dit moment gebruik maakt van een vrij oude simkaart. Deze simkaart maakt nog gebruik van oude technologie waardoor je batterij sneller leeg kan raken.
Er is een nieuwe simkaart naar jou opgestuurd. Zodra je deze ontvangen hebt kan je de simkaart zelf activeren via My T-Mobile. Zorg er wel voor dat je jouw contacten op je toestel hebt opgeslagen. 😉
Is het gelukt na de update? Anders ga ik dat ook proberen.
Ik heb sinds afgelopen zaterdag namelijk hetzelfde probleem!
Zit er toevallig een beetje rommel rond het randje van / tussen / onder je aan/uitknop? Dat kan er ook nog wel eens voor zorgen dat je telefoon gewoon weer vrolijk aan gaat. Je kunt het heel voorzichtig schoonmaken met een hele dunne naald of een tandenstokertje.
Ik had ook de zelfde probleem met mijn s2 .dat kwam door de vocht . Als je de onderkant van je mobiel kijkt waar de oplaad kabel ingaat zeg maar zul je zien dat het groen is
Heb de aan/uitknop en de onderkant schoongemaakt, helaas nog geen resultaat.
@ajheldens

Heb je ook al alle andere opties geprobeerd die hierboven zijn gegeven?

Reageer