Beantwoord

Galaxy S2 Android 4.1.2

Reputatie 3
Inmiddels is Android 4.1.2 beschikbaar voor de Galaxy S2: http://www.sammobile.com/2013/01/23/samsung-rolls-out-android-4-1-2-jelly-bean-update-to-the-galaxy-s-ii/
Wanneer is deze nu beschikbaar voor mijn T-Mobile versie?
icon

Beste antwoord door peter045 5 april 2013, 12:35

Samsung voorziet de 4.1.2 Firmware van de T-Mobile apps enz... Er is kennlijk iets fout gegaan bij Samsung waardoor het dus langer duurt.

Dit klinkt niet heel logisch. Als Samsung dit toch moet doen voor alle providers dan hebben ze wat te doen.
Bekijk origineel

580 reacties

Gezien het feit dat ik inmiddels al bijna 2 maanden wacht op de s3 versie van t-mobile kan je wellicht nog wel even wachten!! grrrrr
Reputatie 7
@alle;

De update is heel dicht bij om in Nederland uitgerold te worden. Dan moet T-Mobile deze nog aanpassen. Deze is NOG NIET uitgerold. Als je onder aan de site kijkt die @peter045 heeft gepost, dan staat daar een tabel met landen. 99% van de landen staat nog op Pending (in afwachting). 

Ik verwacht dat het ongeveer nog 1 a 2 maanden gaat duren. Ik sta er niet van te kijken als dit nog langer gaat duren. 

Maak je eigen A.U.B. niet druk. Je hebt toch geen inspraak op de snelheid van de uitrol van de update.
Reputatie 3
Maak me ook niet druk maar wil deze versie nu onderhand wel hebben.
Reputatie 5
Als de versie is uitgerold, zitten we alweer op Android 5 Magenta Spirit. Dat schijnt een top versie te worden
Wanneer komt de firmware Update van Galaxy S2 uit .......
lees overal dat Samsung het heeft vrijgegeven maar zijn jullie nog bezig het aan te passen naar T-moble style 
Reputatie 5
@SamuelB Welkom op het forum

De update is inderdaad nog in de testfase. Graag nog even geduld.
kun je aangeven hoe lang dat "even" gaat duren? wil wel eens van de problemen af die ik nu heb met ICS 4.0.3
Reputatie 5
@Spidy1000 helaas is dit niet bekend. 😞
Hoe kan dat niet bekend zijn? Jullie zijn daar toch mee bezig?
Reputatie 2
hoezo in test fase had allang de tel moeten updaten ben er aan het denken om elke keer dat ik telefoon neem  alle t-mobile er van te doen en dan een standaart universelen firmware op te zetten
Reputatie 2
me telefoon blijft hangen na het bellen of gebruik app  en dat had ik niet voor de update 4.0.4  er moet gewoon geupdate worden van firmware zodra die uit is en niet t-mobile uitvoering op deze manier blijven jullie genoeg klanten bewaren
Net of Tmobile dit niet weet. ze houden dit gewoon achter omdat ze anders commentaar als ze deadlines niet halen. Het is echter asociaal dat er tussen de fabrikant van de telefoon en tmobile zo ontzettend veel ruis zit. Ik ben van mening dat Tmobile haar klanten zeer slecht informeerd, omdat ze toch wel aan hun contracten vast zitten. Verder gaat het alleen maar over 4G en de nieuwste samsung dit en nieuwste iphone dat.  Ik geloof wel dat de moderators dat niet weten, maar hogerop in de organisatie weet men dat echt wel. Ik heb een beetje het vermoeden dat dit stagneren gebeurt om te voorkomen dat oudere, bestaande telefoons de functionaliteiten krijgen van de High end modellen, omdat mensen anders niet overstappen, voor de functies hoeven ze het immers niet te doen!

Ik wil nu wel eens weten wanneer mijn toestel (galaxy note) een update krijgt. Deze loopt vrijwel parallel aan de S2 dus vandaar dat ik hier post.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/spidy1000-279693/" helaas is dit niet bekend. :(

Wij eisen dus onmiddelijk een antwoord op de vraag wanneer wij deze update eindelijk kunnen verwachten.
Groot gelijk ze kunnen op zijn minst een richtlijn aangeven wanneer hij uitkomt.
Ze hebben de software wel ze verkopen de samsung galaxy s2 met android 4.1
Reputatie 7
@Spidy1000 helaas is dit niet bekend. :(

Wij eisen dus onmiddelijk een antwoord op de vraag wanneer wij deze update eindelijk kunnen verwachten.

Er valt eigenlijk vrij weinig te eisen omdat de informatie niet bij de T-Mobile moderators terecht komt. Laat staan bij de Moderators (wij, die als klant jullie proberen te helpen).

Het begint eigenlijk al bij Samsung. Zij vertelde de media dat de Jellybean upgrade in het begin van het 4e kwartaal van 2012 uit zou komen. Dit werd al snel het einde van het 4e kwartaal in 2012. Al snel daarna kwam er een update dat zij de upgrade in het begin van 2013 verwachte.

Naja zo doende lijkt het lang te duren doordat samsung telkens de deadline vooruit schoof.

Zover ik weet is T-Mobile hier meebezig. Ik denk dat het niet lang meer duurt. Daarnaast hebben de Vodafone klanten precies de zelfde problemen. De medewerkers/ servicedesk medewerkers kunnen de klanten ook niet vertellen wanneer de upgrade wordt uit gerold.

Ik wacht zelf ook met smacht op de Jellybean upgrade. Je moet gewoon geduld hebben, meer kan ik niet zeggen.
Misschien is het als moderator, al dan niet t mobile een idee om dit signalen van de klanten door te zetten naar hogerop in de organisatie. Het zou het bedrijf dan ook sieren als ze vervolgens met deze signalen naar Samsung stappen om aan te geven dat de maat vol is.

Zoals ik al zei heeft het er alle schijn van dat het uitstel wordt gebruikt als een techniek om meer verkoop te realiseren.  Het hele iphone en 4g verhaal kan me gestolen worden. ik wil gewoon de laatste updates snel hebben, dit is namelijk een serieuze overweging die ik heb gemaakt bij de aanschaf van mijn telefoon.

Ik weiger te geloven dat niemand hier meer over weet bij Tmobile.
Badge +12
Hallo allemaal !

Sinds vandaag is 4.1.2 uit voor de unbranded toestellen 🙂 !
[quote]Hallo allemaal !

Sinds vandaag is 4.1.2 uit voor de unbranded toestellen 🙂 !
[/QUOTE

hoi dave970
hoe kan je zien dat je een unbranded toestel hebt

bvd]
Badge +12
@FransRo,

Als jij geen T logo ziet tijdens het opstarten heb je geen T-Mobile ROM 🙂 !
ik snap sowieso niet dat al die providers heel die update weer moeten aanpassen, zet dat logo erin en uitrollen die handel !
Er valt eigenlijk vrij weinig te eisen omdat de informatie niet bij de T-Mobile moderators terecht komt. Laat staan bij de Moderators (wij, die als klant jullie proberen te helpen).

Het begint eigenlijk al bij Samsung. Zij vertelde de media dat de Jellybean upgrade in het begin van het 4e kwartaal van 2012 uit zou komen. Dit werd al snel het einde van het 4e kwartaal in 2012. Al snel daarna kwam er een update dat zij de upgrade in het begin van 2013 verwachte.

Naja zo doende lijkt het lang te duren doordat samsung telkens de deadline vooruit schoof.

Zover ik weet is T-Mobile hier meebezig. Ik denk dat het niet lang meer duurt. Daarnaast hebben de Vodafone klanten precies de zelfde problemen. De medewerkers/ servicedesk medewerkers kunnen de klanten ook niet vertellen wanneer de upgrade wordt uit gerold.

Ik wacht zelf ook met smacht op de Jellybean upgrade. Je moet gewoon geduld hebben, meer kan ik niet zeggen.

Ik begrijp dat er ook heel wat van Samsung afhangt, maar het enigste waar wij om vragen is meer duidelijkheid. Daarbij vind ik dat we wel het en ander kunnen verlangen van T-Mobile als het gaat om efficientie en service, we betalen er immers genoeg voor... Maar goed, om deze discussie te eindigen, zal ik dit maar weer door de vingers proberen te zien en de update gewoon afwachten.
Reputatie 7
ik snap sowieso niet dat al die providers heel die update weer moeten aanpassen, zet dat logo erin en uitrollen die handel !

Was het maar zo makkelijk.

Misschien kan Dave jou een unbranded jellybean firmware instructies geven voor je SGS2 mocht je niet meer kunnen wachten. Ik weet alleen niet of hij die heeft maar je kunt het hem gerust vragen.
ik snap sowieso niet dat al die providers heel die update weer moeten aanpassen, zet dat logo erin en uitrollen die handel !Was het maar zo makkelijk. Als je even Dave lief vraagt kan hij jou een pm sturen met een unbranded jellybean upgrade.

Heb je daar een pitfile voor nodig?
Reputatie 7
Weet ik niet. Ik heb nooit mijn mobiel uitgevoerd met een custom rom. Vind ik zelf te gevaarlijk ivm beveiliging enz....
Ik ben ICT'er en ik Google alles. Misschien een hint. Ik heb er nu geen tijd voor omdat voor jou uit te zoeken.

Excuses hiervoor.
@FransRo,Als jij geen T logo ziet tijdens het opstarten heb je geen T-Mobile ROM 🙂 !

Dave, hebben wij branded T-Mobile users een pitfile nodig om te flashen naar stock rom?

Reageer