Vraag

Galaxy S20 ultra exynos990?

• 14 mei 2020
  • 1 reactie
  • 458 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen, ik was op zoek naar een nieuwe telefoon en had ook bijna verlengd totdat ik in de specificaties zag dat de ultra geen snapdragon 865 had maar een exynos 990.

Gaan jullie deze versie krijgen? Of is dat via een tmobile shop te doen?

De adreno650 GPU in de snapdragon heeft een noemenswaardig betere performance ten opzichte van de MALI-G77 GPU in de exynos variant.   Batterij leven wijkt gemiddeld 10 - 12% uit in het voordeel van de snapdragon.   Natuurlijk gaan software updates iets doen.. maar dat geld natuurlijk voor beide chipsets :D 

Misschien komt deze vraag een beetje uit het linkerveld  maar als ik een flagship wil halen kijk ik toch als een geekje naar de specs :p. Meer performance op betere batterylife heeft de voorkeur natuurlijk

Alvast bedankt voor de reactie. 

1 reactie

Reputatie 1

Ik heb hier de Galaxy S20 Ultra via T-Mobile. De Snapdragon 865 editie is enkel in Amerika verkrijgbaar en niet via T-Mobile Nederland of Benelux. Ondanks dat is de Exynos 990 heel gloeiend snel en is hij weer in Single-threaded sneller dan Snapdragon 865 alleen in Multi-threaded is de Snapdragon 865 ietsjes sneller (review Hardware.info: OnePlus 8 Pro Snapdragon 865) de accuduur is niet slecht bij de Exynos 990: video kijken kan 21 uur! En webbrowsen gaat hele dag mee op 60Hz 1440P 13+ uur op 120Hz 11+ uur.

De Exynos 990 maakt ook scherpere foto's bij goede daglicht (Hardware.info) dan Snapdragon 865.

Succes 

Reageer