Beantwoord

Galaxy S3 blijft restarten

Hallo!

Mijn Galaxy S3 nog geen 2 jaar oud met verzekering blijft restarten. Het lijkt een bekend probleem bij Samsung dat het aan/uit knop intern blijft plakken.

Wat zijn mijn opties en is het mogelijk om een leentoestel te krijgen terwijl het vermoedelijk gerepareerd wordt?

En aangezien dat het verzekerd is en ook nog geen twee jaar oud vermoed ik ook dat er geen kosten aan zijn verbonden.
icon

Beste antwoord door Bram 25 augustus 2014, 16:43

Klopt helemaal krikkeljan! :)

Je kunt contact opnemen met je verzekering in dit geval. Zij zullen dit voor je bekijken het verder met je doorspreken. Heb je het nummer? Er van uitgaande dat je ACE verzekering hebt is het nummer 0348 - 462 813.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Klopt helemaal krikkeljan! :)

Je kunt contact opnemen met je verzekering in dit geval. Zij zullen dit voor je bekijken het verder met je doorspreken. Heb je het nummer? Er van uitgaande dat je ACE verzekering hebt is het nummer 0348 - 462 813.
Reputatie 6
Badge +13
Misschien is het handiger om eerst een hard reset uit te voeren.
Dit verhelpt ook vaak het probleem. Hoeft niet per se door de aan/uit knop te komen.
Zo doe je een hard reset:

1. Zet het toestel volledig uit door de accu eruit te halen.
2. Doe de accu er daarna weer in.
3. Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog tegelijkertijd ingedrukt totdat je in een menu terecht komt.
4. Ga omlaag met volume - naar 'Wipe data/Factory reset' > Bevestig met de aan/uit knop.
5. Ga omlaag naar 'Yes -- delete all user data' > Bevestig met de aan/uit knop.
6. Ga naar 'Reboot now' > Bevestig met de aan/uit knop.

Jouw S3 is nu volledig gereset. Hopelijk start deze weer op.
Als dat niet het geval is, dan kun je 'm bij ACE indienen.

Groetjes Leroy,
Reputatie 4
Oeh goeie Leroy! Bedankt! 😃

Reageer