Beantwoord

Galaxy s5 vergrendelscherm gemiste oproep popup

• 15 maart 2015
  • 3 reacties
  • 847 Bekeken

Hoe krijg ik die vervelendr popup uit in het vergrendelscherm als ik gebeld ben. Vind het iritant
icon

Beste antwoord door AmyP 16 maart 2015, 12:32

@dragon3003

Bedoel je de melding van een gemiste oproep in je lockscreen? Als je er op drukt krijg je rechtsonder de melding 'wissen' te zien. Daarmee verwijder je de melding van je lockscreen!

Laat je even weten of het gelukt is? 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@dragon3003

Bedoel je de melding van een gemiste oproep in je lockscreen? Als je er op drukt krijg je rechtsonder de melding 'wissen' te zien. Daarmee verwijder je de melding van je lockscreen!

Laat je even weten of het gelukt is? 😉
Ja die bedoel ik. maar dat wissen weer ik te vinden. Maar wil het helemaal niet in mijn beeld hebbe . Dus de vraag was of dat ook uitgeschakeld kan worden bij android 4.4.4 , mijn vriendin heeft namelijk dezelfde telefoon, alleen heeft de android 5.0 en daar kan je namelijk wel die popup uitschakelen
Reputatie 5
Goedemiddag dragon3003,

Als het met jouw software versie mogelijk is om ervoor te zorgen dat bijvoorbeeld gemiste oproepen niet op het vergrendelscherm verschijnen dan zou dit op dezelfde wijze aan te passen moeten zijn als op het toestel van jouw vriendin. Is dit niet het geval dan is de optie waarschijnlijk niet aanwezig.

Heb je voor de zekerheid al gekeken via: Instellingen > Mijn apparaat > Vergrendelscherm?

Reageer