Beantwoord

Galaxy s6 crasht


galaxy s6 crasht steeds zwart beeld en in de rechterhoek een wit klein kruisje
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 20 juli 2015, 23:25

Goedenavond @Ricardo15

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is vervelend!
Ik denk dat je dit bedoelt:



De volgende twee dingen kan je proberen.

1. Zet je telefoon uit.
2. Houd de aan/uit knop + Home knop + Volume omhoog knop tegelijk ingedrukt totdat je booting in recovery mode ziet (links bovenin).
3. Ga omlaag met behulp van de volume - knop naar Wipe cache partition, bevestig met de aan/uit knop.
4. Reboot system now, bevestig.

Is het nog niet verholpen, doe dan het volgende.
Je Galaxy S6 wordt helemaal gereset. Dit verhelpt vaak het probleem.

1. Zet je telefoon uit.
2. Houd de aan/uit knop + Home knop + Volume omhoog knop tegelijk ingedrukt totdat je booting in recovery mode ziet (links bovenin).
3. Ga omlaag met behulp van de volume - knop naar Wipe data/factory reset, bevestig met de aan/uit knop.
4. Ga naar Yes -- delete all user data, bevestig opnieuw.
5. Reboot system now, bevestig.

Laat maar weten of het geholpen heeft. :)

Groetjes,
Leroy

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @Ricardo15

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is vervelend!
Ik denk dat je dit bedoelt:



De volgende twee dingen kan je proberen.

1. Zet je telefoon uit.
2. Houd de aan/uit knop + Home knop + Volume omhoog knop tegelijk ingedrukt totdat je booting in recovery mode ziet (links bovenin).
3. Ga omlaag met behulp van de volume - knop naar Wipe cache partition, bevestig met de aan/uit knop.
4. Reboot system now, bevestig.

Is het nog niet verholpen, doe dan het volgende.
Je Galaxy S6 wordt helemaal gereset. Dit verhelpt vaak het probleem.

1. Zet je telefoon uit.
2. Houd de aan/uit knop + Home knop + Volume omhoog knop tegelijk ingedrukt totdat je booting in recovery mode ziet (links bovenin).
3. Ga omlaag met behulp van de volume - knop naar Wipe data/factory reset, bevestig met de aan/uit knop.
4. Ga naar Yes -- delete all user data, bevestig opnieuw.
5. Reboot system now, bevestig.

Laat maar weten of het geholpen heeft. :)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
@ Leroy: Hi Leroy, ik ben vandaag heel blij met jou! Je maakt mijn werk wel heel makkelijk. Goed bezig! :D

@ Ricardo: Welkom op het T-Mobile Forum!

Heb je wat gehad aan de tips van Leroy?

Laat het ons weten! 🙂

Reageer