Beantwoord

Galaxy S6 doet niks meer

• 26 januari 2017
  • 5 reacties
  • 1782 Bekeken

Goedemorgen heb een vraag mijn Samsung galaxy s6 doet van ene moment op andere moment niks meer reageerd zelf niet op de oplader als ik die er insteekt wat kan of moet ik doen om hem weer aan de praat te krijgen is niet te hopen dat ik nu weer alles kwijt ben van foto's en telefoonnummers net als de vorige keren HELPPPPPPPP
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2017, 10:28

Hey Cskapelle,

Ai.. dat is flink balen zeg! 😞

Was je bezig in een bepaalde app toen je telefoon er mee op hield? Heb je ook al geprobeerd om je toestel aan te sluiten op bijvoorbeeld je laptop of PC? Doet hij het dan ook niet? Wanneer je toestel helemaal nergens meer op reageert kun je hem het beste aanmelden ter reparatie. Vergeet dan niet om je SD-kaart er uit te halen, ik duim dat je daar al je foto's etc op hebt staan!

In dit forumtopic vind je een aantal tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Ook lees je daar hoe je het toestel ter reparatie kunt aanmelden. Je zou in dit geval ook langs een Samsung Service Centre kunnen gaan. Daar kunnen ze vaak direct zien wat er met het toestel aan de hand is.

Ik hoop dat je met deze informatie uit de voeten kunt. Wil je ons hier op de hoogte houden?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Cskapelle,

Ai.. dat is flink balen zeg! 😞

Was je bezig in een bepaalde app toen je telefoon er mee op hield? Heb je ook al geprobeerd om je toestel aan te sluiten op bijvoorbeeld je laptop of PC? Doet hij het dan ook niet? Wanneer je toestel helemaal nergens meer op reageert kun je hem het beste aanmelden ter reparatie. Vergeet dan niet om je SD-kaart er uit te halen, ik duim dat je daar al je foto's etc op hebt staan!

In dit forumtopic vind je een aantal tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Ook lees je daar hoe je het toestel ter reparatie kunt aanmelden. Je zou in dit geval ook langs een Samsung Service Centre kunnen gaan. Daar kunnen ze vaak direct zien wat er met het toestel aan de hand is.

Ik hoop dat je met deze informatie uit de voeten kunt. Wil je ons hier op de hoogte houden?
Klep dicht telefoon was gewoon s'nachts opgeladen even naar de huisarts geweest en kom terug telefoon bloedheet doe klep open niks dus zijkant knop in drukken om aan te zetten doet niks oplader er een poosje op na anderhalf uur nog niks .
S'avonds opnieuw geprobeerd en na een poosje begint die te laden 0% en ja hoor laad door tot 100% en aangezet hij doet het weer gelukkig word snel maar eens een back-up maken voor hij het weer doet
Het is en blijft klere toestel met al zijn kuren of er nog een volgende keer een Samsung komt weet ik nog niet .
Bedankt weer voor alles gr ces
Reputatie 3
Badge
Ik denk dat aan de batterij liggen, beter een nieuwe batterij kopen..
Ik kan er geen nieuwe in doen dus moet ik hem weer opsturen een telefoon net 1jaar oud gggggggrrrrrrrrrr.
Wat komt er nog meer aan die foon
Hoi ces.

Je zou eventueel kunnen kijken of er een Samsung Service Center in je buurt zit, wellicht kunnen ze je daar helpen met het vervangen van de batterij.
(Klik wel even aan dat je op de website een service center voor 'mobiel & tablet' zoekt, anders kom je niet bij de juiste centra. 😉 )

Reageer