Vraag

Galaxy s6 edge paarste streep

• 5 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 408 Bekeken

Hallo,

Mijn galaxy s6 edge heeft een paarse streep verticaal over het scherm lopen. Het toestel is net een jaar oud.
Ik heb gegoogeld naar een oplossing maar kon niks werkends vinden. Valt dit onder garantie? En zoja moet ik hiermee dan naar de t-mobile winkel?

Groetjes,

4 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Ik zou eerst proberen om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen of een harde reset van het toestel
Nog niet gedaan dat zal ik morgen gelijk ff doen. Ik kwam wel op deze site uit.
Probleem doet zich dus vaker voor. Paarse streep verdwijnt zodra ik boven op het scherm druk. Lijkt me een hardware probleem dus ben bang dat resetten geen zin heeft.

https://112android.nl/blog/roze-of-paarse-verticale-streep-op-samsung-telefoon-oa-s7-edge
Reputatie 4
Badge +12
Oké, ja dan lijkt het idd op een hardware probleem . Probleem les ik tegenwoordig vaker op dit forum .
Reputatie 7
Badge +15
Hey Argonyx,

Balen dat je hier ook last van hebt. Fijn om te zien dat Jan Kelder je al verder geholpen heeft.

We zien dit probleem inderdaad vaker voorkomen op het forum. Je kunt het beste dit topic even doornemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Mochten de tips niet helpen dan lees je in dat topic ook meer informatie over de reparatieprocedure.

Wil je ons hier op de hoogte houden? 🙂

Reageer