Beantwoord

Galaxy S6 Edge reageert niet meer

Hallo,

Ik heb nu een tijdje mijn Galaxy S6 Edge.
Ik heb hem vannacht aan de oplader gehad, en toen ik hem vanmorgen er af wilde halen reageerde hij niet meer. Het rode LED-lampje brandt wel. Het uitvoeren van een soft of hardreset werkt niet..

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Guido
icon

Beste antwoord door MichelD4 8 mei 2016, 00:21

Beste Guido,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Gelukkig denkt Samsung ook aan alles, want zelfs het probleem waarmee jij nu kampt zou opgelost moeten worden.
Volg de volgende aanwijzingen:

1> Als de Galaxy S6 vastloopt, kun je altijd de powerknop voor tien seconden ingedrukt houden. De kans is dan groot dat het toestel opnieuw opstart.

2 > Mocht dit niet lukken, dan is er nog een tweede optie. Daarmee kun je een echte harde reboot uitvoeren.
Een harde Galaxy S6 reboot voer je uit door drie knoppen tegelijkertijd voor een tijdje in te drukken: de powerknop, homeknop en volume omlaag-knop. Vervolgens kom je bij een waarschuwingsscherm, waarbij je op de volume omlaag-knop kunt drukken om de smartphone te herstarten.

Probeer deze even uit, en laat weten of het heeft geholpen.
Zo niet, dan kan het ook liggen aan de batterij.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste Guido,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Gelukkig denkt Samsung ook aan alles, want zelfs het probleem waarmee jij nu kampt zou opgelost moeten worden.
Volg de volgende aanwijzingen:

1> Als de Galaxy S6 vastloopt, kun je altijd de powerknop voor tien seconden ingedrukt houden. De kans is dan groot dat het toestel opnieuw opstart.

2 > Mocht dit niet lukken, dan is er nog een tweede optie. Daarmee kun je een echte harde reboot uitvoeren.
Een harde Galaxy S6 reboot voer je uit door drie knoppen tegelijkertijd voor een tijdje in te drukken: de powerknop, homeknop en volume omlaag-knop. Vervolgens kom je bij een waarschuwingsscherm, waarbij je op de volume omlaag-knop kunt drukken om de smartphone te herstarten.

Probeer deze even uit, en laat weten of het heeft geholpen.
Zo niet, dan kan het ook liggen aan de batterij.
Optie 2 werkte goed.

Reageer