Beantwoord

Galaxy S6+ Edge zwart

Hallo, wanneer is bij jullie de zwarte leverbaar ?
icon

Beste antwoord door David 5 november 2015, 09:27

Hoi Deebeetezet,

Voorlopig staat alleen de gouden variant op de planning, dit zal in ieder geval nog voor 2015 het geval zijn. Voor 2016 is nog geen definitief besluit genomen, dus hier kunnen we nog niets over zeggen helaas..

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi deebeetezet,

Welkom terug op ons Forum!

Wat leuk dat je interesse hebt in de Galaxy S6+ Edge Black. Ik heb even de afdeling gemaild die hierover gaat en zodra ik meer weet laat ik het jou weten!

Als je nog andere vragen hebt, let us know! 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Deebeetezet,

Inmiddels hebben we een reactie gekregen van de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Onze collega Hajar is momenteel niet aan het werk dus ben ik 'The Messenger'. We gaan de Galaxy S6 Edge + niet in het zwart verkopen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Nog aanvullende vragen? Dan weet je ons te vinden. 🙂
Bedankt voor je heldere antwoord, maar in welke kleuren zijn of worden dit toestel wel uitgevoerd. Ik vind goud zo maar.....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Deebeetezet,

Ik heb het gelijk bij de collega nagevraagd die ons hier eerder ook bij heeft geholpen. Hopelijk heb ik snel antwoord of er nog andere kleuren geleverd worden. :)

Als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen, horen we dit graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Deebeetezet,

Voorlopig staat alleen de gouden variant op de planning, dit zal in ieder geval nog voor 2015 het geval zijn. Voor 2016 is nog geen definitief besluit genomen, dus hier kunnen we nog niets over zeggen helaas..

Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! 🙂
Hallo, volgens mij kan ik toch volgende week vanaf de 30e een nieuw toestel uitzoeken en eventueel mijn abonnement verlengen ?

Gr. Dick
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dick,

Leuk dat je wilt verlengen! Ik heb gelijk even opgezocht vanaf wanneer je kunt verlengen, voor jou is dat 30 december 2015. Dan ga je het nieuwe jaar goed in met een nieuw toestel! 😉 Heb je al definitief besloten welk toestel het gaat worden?

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten! Fijne kerstdagen toegewenst!
Denk de Samsung s6 edge plus, maar nogal duur
Zie trouwens dat dit toestel ( edge plus) niet op voorraad is bij t-mobile, moet ik toch ergens anders naar toe!
Reputatie 7
Badge +20
Hi deebeetezet,

Je hebt interesse in een gaaf toestel! Hoe zou je het vinden als ik een belafspraak inplan voor 30 december? Misschien kunnen we jou wel een mooi toestel aanbieden?

Laat mij weten of je daar interesse in hebt, want we willen natuurlijk niet dat je ons verlaat! :8
Het is niet dat ik van jullie afwil, ben altijd zeer tevreden over t-mobile, maar heb mijn zin op dit toestel gezet en wil hem volgende week hebben, ik rijd volgende week naar ritel of Phone house en wie hem op voorraad heeft mag hem leveren, en zal waarschijnlijk gewoon bij jullie blijven, of zij moeten met een ander of beter voorstel komen? Groetjes!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi deebeetezet,

Begrijpelijk dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik hoop natuurlijk dat je bij ons blijft! 🙂 Je kunt je abonnement inderdaad ook via een externe dealer verlengen.

Laat je het weten als je je nieuwe toestel hebt aangeschaft? Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Nieuw toestel in mijn bezit !!!, Samsung Galaxy S6 edge plus goud

Prachtig toestel

Fijne jaarwisseling
Reputatie 7
Badge +15
Heey Deebeetezet,

Jaaa top! Fijn dat het gelukt is en ik zie ook dat je bij ons hebt verlengd! Leuk dat je bij ons blijft! 😃

Heel veel plezier met je nieuwe toestel, mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Als je het leuk vindt kun je een review van het toestel achterlaten in dit topic.

Goede jaarwisseling gewenst!

Reageer