Beantwoord

Galaxy s6 fabrieksreset na update

• 15 april 2016
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Gister na het aanzetten van mijn Samsung Galaxy S6 (2 weken oud) is alles terug gezet naar fabrieksinstellingen. Dat betekent dat ik nu al mijn contacten, apps en foto's kwijt ben. Heeft iemand idee hoe ik dit weer terug krijg?
icon

Beste antwoord door Sam- 17 april 2016, 10:22

Hi Gert,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community!

Nog gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. 😉 Wel vreemd dat je telefoon na de update terug is gezet naar de fabrieksinstellingen. Is dit automatisch gebeurd of heb je ergens een keus moeten maken in het proces? Heb je in de afgelopen dagen of weken een back-up gemaakt van je gegevens? Heb je jouw contacten toevallig gesynchroniseerd met bijvoorbeeld je Gmail?

Bekijk de toestelhulp pagina voor uitleg over het terugzetten van een back-up. We zijn benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Gert,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community!

Nog gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. 😉 Wel vreemd dat je telefoon na de update terug is gezet naar de fabrieksinstellingen. Is dit automatisch gebeurd of heb je ergens een keus moeten maken in het proces? Heb je in de afgelopen dagen of weken een back-up gemaakt van je gegevens? Heb je jouw contacten toevallig gesynchroniseerd met bijvoorbeeld je Gmail?

Bekijk de toestelhulp pagina voor uitleg over het terugzetten van een back-up. We zijn benieuwd naar je reactie!

Reageer