Beantwoord

Galaxy S6 'fast charger' zoemt en wordt erg heet

• 1 december 2015
  • 3 reacties
  • 3261 Bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,

Ik denk dat mijn oplader aan het overlijden is. Deze maakt een zoemend geluid en wordt (meestal) erg heet. Kan ik hiervoor gewoon langs de T-Mobile shop om deze om te ruilen? Ik durf deze nu ook niet meer te gebruiken, bang voor schade aan mijn toestel of in het ergste geval brand.
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 1 december 2015, 09:26

Hi Jack_,

Ik snap dat je jouw oplader niet meer vertrouwd als deze geluid maakt en heet wordt. Op accessoires geldt een garantietermijn van 6 maanden. Je kunt via de T-Shop binnen dit termijn wel jouw oplader oplaten sturen voor reparatie, maar in de winkel kunnen ze deze niet ruilen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7
Hi Jack_,

Ik snap dat je jouw oplader niet meer vertrouwd als deze geluid maakt en heet wordt. Op accessoires geldt een garantietermijn van 6 maanden. Je kunt via de T-Shop binnen dit termijn wel jouw oplader oplaten sturen voor reparatie, maar in de winkel kunnen ze deze niet ruilen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jack_!

Dat klinkt niet best, ik zou daar inderdaad erg voorzichtig mee zijn!

Als het de originele oplader betreft, dan gaf RHMvdEinde het al aan; je hebt 6 maanden garantie op je oplader (zelfde bij headset en batterij), deze moet dan ter reparatie worden opgestuurd. In dit geval neem ik dan gemakshalve aan dat je de oplader niet 14 dagen of minder geleden hebt aangeschaft.

Hopelijk is het gauw opgelost, heb je nu wel een andere mogelijkheid om je telefoon op te laden?
Reputatie 4
Badge +7
Iets over garantie : http://www.samsung.com/nl/support/warranty/

Reageer