Beantwoord

Galaxy S6 geeft geen beeld

Hallo, ik wilde iets bekijken op mijn telefoon, en als ik op de knop drukt dat beeld weergeeft op mijn telefoon, blijft het beeld zwart, ik probeer het al 20 minuuten op te lossen, hoe kan ik het oplossen, of ben ik mijn telefoon nu kwijt voor een paar dagen?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 10 juli 2015, 13:32

Was de batterij wel opgeladen?

Als je hem op het stroom aansluit, reageert hij dan wel?

Druk de Aan/Uit en Volume Omlaag toetsen tegelijkertijd 10 seconden in. Hierdoor start de telefoon opnieuw op.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Was de batterij wel opgeladen?

Als je hem op het stroom aansluit, reageert hij dan wel?

Druk de Aan/Uit en Volume Omlaag toetsen tegelijkertijd 10 seconden in. Hierdoor start de telefoon opnieuw op.
Bedankt voor je reactie ShadowLea, super! Ik had hetzelfde probleem en in ieder geval heb ik 'm via aan/uit knop + volume omlaag weer aan de praat, gelukkig. Maar dit is toch raar. Hij stond gewoon aan toen ik ging slapen, op de lader, batterij is volledig opgeladen, maar hij heeft vannacht zichzelf kennelijk zomaar uitgeschakeld (het alarm dat ik als wekker had gezet ging ook niet af!). Aangesloten op stroom deed hij ook niets en hij reageerde niet meer op de aan/uit knop. Heb jij enig idee wat dit kan zijn?
Reputatie 7
Badge +9
MJKJ schreef:

Bedankt voor je reactie ShadowLea, super! Ik had hetzelfde probleem en in ieder geval heb ik 'm via aan/uit knop + volume omlaag weer aan de praat, gelukkig. Maar dit is toch raar. Hij stond gewoon aan toen ik ging slapen, op de lader, batterij is volledig opgeladen, maar hij heeft vannacht zichzelf kennelijk zomaar uitgeschakeld (het alarm dat ik als wekker had gezet ging ook niet af!). Aangesloten op stroom deed hij ook niets en hij reageerde niet meer op de aan/uit knop. Heb jij enig idee wat dit kan zijn?

Het kan van alles zijn geweest. Een bug, storingkje, last van de warmte..

Toestellen met een losse batterij hebben dit ook wel eens, dan moet je de batterij eruit halen. Gelukkig heeft de S6 een alternatieve methode om een softreset te doen.

Hou het even in de gaten. Af en toe is te verwachten met gevoelige elektronica, maar als het vaker gebeurt is het een idee om er toch even naar te laten kijken. Je kan de batterij zelf niet inspecteren, helaas.
Dank je! Ik heb het toestel pas sinds dinsdag, dus nu 6 dagen. Wat zou je zeggen: terugbrengen? Of toch nog even aanzien?
Reputatie 7
Badge +9
MJKJ schreef:

Dank je! Ik heb het toestel pas sinds dinsdag, dus nu 6 dagen. Wat zou je zeggen: terugbrengen? Of toch nog even aanzien?

Hm... Dan is dat een lastige.

Persoonlijk zou ik adviseren om even langs een Samsung Service Center gaan, vragen of ze daar voor je kunnen kijken of er iets met je batterij aan de hand is. (Daar kunnen ze hem officieel openmaken zonder garantieproblemen.)

Als je uitlegt dat je nog in de omruilperiode zit en dat hij niet fatsoenlijk aan wou, willen ze waarschijnlijk wel even voor je kijken. Dan kunnen ze je daar vertellen of omruilen een beter idee is. 🙂

(De Service Centers zijn onafhankelijke servicepunten van Samsung zelf. Deze is niet aan de winkel gebonden waar hij in zit, en je kan er ook gewoon terecht als hij in de winkel van een andere provider zit.)
Reputatie 7
Badge +20
Hey MJKJ,

Heel vreemd dat dit zomaar gebeurt en zeker na zo'n korte tijd! :S

Gelukkig is het met de tip van ShadowLea wel opgelost, maar het kan nooit kwaad om even langs een Service Center te gaan om te checken of het geen probleem is waar je later nog veel last van gaat krijgen! Neem je in ieder geval het zekere voor het onzekere! :)

We zijn natuurlijk erg benieuwd naar de bevindingen! Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer