Vraag

Galaxy S6 laadt alleen nog maar op via PC

• 8 mei 2016
  • 3 reacties
  • 1257 Bekeken

Beste

Mijn Galaxy laad van het ene op het andere moment alleen nog maar op via een USB kabel op de PC.
Als ik (dezelfde) kabel met een lader gebruik geeft hij alleen een grijze batterij met een bliksemtekentje, maar laad niet op. Ik heb al meerdere laders gebruikt, maar het resultaat blijft dat hij alleen via de PC oplaad.

Iemand een idee wat die kan zijn?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pascal,

Welkom op ons forum! :)

Erg vreemd dat de kabel alleen nog via de PC werkt. Heb je al eens een andere oplader geprobeerd om op te laden via netstroom? Een tijdje geleden hebben we hetzelfde probleem gezien, zou je de tips uit dit topic eens kunnen testen?

Houd ons op de hoogte van je bevindingen, hopelijk pakt het voor jou ook goed uit!
Ik had die forums allen al gelezen. Heb vier laders en evenveel kabels geprobeerd. Wat later wel bleek te helpen (wellicht tip) is dat het opladen via de PC wel werkte. Nadat hij 5% geladen was heb ik hem aangezet. Daarna heb ik de snel-lader weer aangesloten en toen herkende hij de lader wel. Wat mij betreft probleem opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pascal,

Gelukkig is het toch gelukt om je telefoon op te laden. Ook super dat je de tip met ons deelt! Wellicht hebben andere klanten hier ook wat aan.

Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer