Beantwoord

Galaxy S6: na software update geen WiFI

• 1 september 2017
  • 3 reacties
  • 1075 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
Gisteren de laatste software update gedaan op de Galaxy S6. Leek gewoon wifi te hebben, totdat ik ineens de melding kreeg dat ik al mijn mb's vandaag heb verbruikt! Blijkt de telefoon meeste tijd wifi netwerk te zoeken. Heb op 'vergeten' geklikt en opnieuw ingesteld. Heb Experiabox getest en opnieuw opgestart maar probleem zit in telefoon. Die diverse malen opnieuw opgestart. Maar: ik ontvang geen wifi en kan nu ook geen whatsapp etc. meer ontvangen.
Wat kan ik hieraan doen? Kan ik eventueel laatste update verwijderen?
icon

Beste antwoord door Gaos 2 september 2017, 11:34

Net een tijd met KPN gechat. Uiteindelijk in het modem achter de verbinding 5ghz de naam wat veranderd. Die werd uiteindelijk gepakt op mijn telefoon en nu doet internet het weer.
Bekijk origineel

3 reacties

Net een tijd met KPN gechat. Uiteindelijk in het modem achter de verbinding 5ghz de naam wat veranderd. Die werd uiteindelijk gepakt op mijn telefoon en nu doet internet het weer.
Reputatie 6
Badge +11
Sinds de update geeft de SGS6 blijkbaar (meer) de voorkeur aan 5Ghz WiFi. Kan die Experiabox (welke versie) WiFi SSID combineren vor 2.4Ghz en 5Ghz ?
Of heb je nu alleen 5Ghz WiFi in gebruik en actief?
Ik heb nu helaas alleen 5Ghz Wifi in gebruik. Hij pakt mijn wifiversterker daardoor niet meer dus heb ik boven geen wifi meer op mijn telefoon. De wifiversterker heeft een eigen naam en wachtwoord, maar is verbonden aan de 2.4Ghz. Weer een vervolgprobleem helaas.

Reageer