Vraag

Galaxy S6: onder contacten past volledige naam niet én maar 1 telefoonnummer invoeren

• 2 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 3584 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 18 reacties
Mijn contacten heb ik overgezet naar de Galaxy S6, maar nu blijkt dat de meeste namen niet volledig worden weergegeven en ook als ik een nieuw contact wil invoeren, dan heb ik maar 17 tekens en dat is veel te weinig voor een voor- en achternaam. En dat terwijl er nog zoveel ruimte is op het scherm.
Daarnaast kan er maar 1 telefoonnummer worden ingevoerd, en niet het thuisnummer, werknummer en 06-nummer etc. Dat zou dus betekenen dat je de meeste mensen 2 of soms 3 keer als contact moet opgeven.
Is dit normaal voor de S6? Ik heb gezocht onder instellingen e.d., erop gegoogled, maar nergens kan ik hier een antwoord op vinden. Hopelijk heeft iemand een oplossing hiervoor, want dit is helemaal niet van deze tijd.

3 reacties

Hoi Gaos, welkom op het forum.

Het aantal karakters weet ik zo ook niet, op de Note 4 kun je meer dan 17 tekens invoeren in elk geval.
Staat er naast 'Telefoon' (waar je het nummer van je contact invoert) geen plus-tekentje? Daar moet je op klikken om extra nummers toe te voegen en dan kun je zelf kiezen of het een privenummer, 06-nummer of iets anders is:

Hai Kaassausje,
Dank je wel voor je reactie. Ik ben net heel erg aan het uitzoeken geweest, en als ik contacten onder SIM-kaart of Apparaat aangeef, dan krijg ik dit. Nu heb ik alles getransporteerd naar en toen weer van Google, en nu heb ik gelukkig wel genoeg ruimte voor de namen én de extra plusjes. Dank je wel voor je snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gaos,

Welkom terug op het T-Mobile Forum!

Wat fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen! Het is ook fijn om te zien dat de klanten elkaar helpen, good job Kaassausje! :D

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer