Beantwoord

Galaxy S7 android Oreo (8.0)

Hi T-Mobile,

Sinds enkele dagen is de Android 8 update uit voor de S7 (Edge) aan het uitrollen wereldwijd.

Is er een verwachte uitrol datum vanuit T-Mobile NL voor de S7?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 mei 2018, 16:30

Hoi hoi, ik heb ergens gelezen dat de verwachting is rond 18 mei. Maar er is nu nog niets zeker.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi hoi, ik heb ergens gelezen dat de verwachting is rond 18 mei. Maar er is nu nog niets zeker.
Hallo,

Ik bedoel hiermee uiteraard de T-mobile versie, of is deze op het startschem na niet aangepast / unbranded? Rond midden mei is de non-branded uitrol in fases, dat klopt indd.
someone?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi gwnricardo,

Ik ben dit voor jou aan het navragen! De persoon die hier normaal heel vlot antwoord op geeft is op het moment vrij, dus ik hoop dat zijn vervanger er antwoord op kan geven. Ik laat het je weten zodra ik iets terughoor!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Daar ben ik weer!

Mijn collega was vlot met antwoorden, dus ik kan je meteen van een antwoord voorzien! Er wordt door hem aangegeven dat er wat issues schijnen te zijn met de uitrol van Oreo voor de S7 en dat deze daarom vertraagd is. Het hangt dus van Samsung af wanneer zij voluit verder gaan met de uitrol van de update. Vanuit T-Mobile hebben we verder geen invloed op de prioritering, dus het is echt afwachten wanneer deze wordt uitgerold. Hopelijk is dat ook voor jou heel binnenkort!
Reputatie 2
Wat is de huidige status? vodafone heeft de release al voor elkaar.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jewest,

Goede vraag! Ik ben dat meteen aan het navragen bij mijn collega! Ik ben benieuwd of hij er al nieuws over heeft en of er inderdaad al iets in de planning staat. Uiteraard kom ik hier zoals gewoonlijk op terug zodra ik antwoord van hem heb. 😃
Reputatie 7
Badge +19
Nou, sneller dan het licht kreeg ik antwoord, dus daar ben ik weer!

Ik kan je vertellen dat eraan gewerkt wordt en dat de update in het testproces zit. Het kan nu dus snel gaan, maar ik zou rekenen op minimaal nog twee weken. Wanneer er een fout wordt ontdekt kan dat namelijk nog wat langer duren.

Fingers crossed! 😛
Reputatie 2
Blijkbaar geen of weinig fouten , mijn Samsung S7 haalt op dit moment de Android Oreo update binnen 😊
T-Mobile is op dit moment de enige die hem nog niet heeft uitgerold. Echter is dat heel normaal omdat T-mobile met de firmware achter de feiten aan loopt. Zelfs de beveiligings patch is nog van 1 Maart.
Blijkbaar geen of weinig fouten , mijn Samsung S7 haalt op dit moment de Android Oreo update binnen 😊
Ik heb gekeken op Samsung-updates.com en zie dat bijna alle regio's de Oreo 8.0.0 hebben ontvangen. In Nederland heeft T-Mobile nog steeds geen Android 8 uitgerold. Ik zit dagelijks te kijken maar geen TNL. Ik begrijp er helemaal niets van en krijg van de medewerkers totaal GEEN respons. Ik probeer de PHN versie te downloaden in de hoop dat ik eindelijk up to date ben inclusief de verplichte beveiligings patch. Die is van 1 Maart. Hopelijk komt er een keer een reactie van de verantwoordelijke medewerker die wel weet wat er speelt.

Reageer