Beantwoord

Galaxy S7 Edge, laat bobbeltjes op foto achter of groene stippeltjes

Beste forum leden,

Kortgeleden heb ik de nieuwe Samsung Galaxy S7 Edge Gold.
Na ontvangst van toestel ben ik achtergekomen dar er probleem is met de camera. Namelijk als ik foto of video maak met mijn toestel, heb ik een groene stippels of bobbeltjes op me scherm bij een gemaakte foto of video, als er een licht op lens van de camera terecht komt. Ik zat nog in DOA procedure, waarbij ik het toestel na achterkomen van de probleem direct opstuurde en verwachtte ik een nieuw toestel.
Ik heb netjes ook binnengekregen MAAR
Het zelfde probleem heb ik bij deze toestel ook.
Dat hoort natuurlijk niet bij zo'n toestel die makkelijk gezegd 7-800€ kost? Na een kleine testjes die ik het heb uitgevoerd, bleek dat andere versies van Samsung mobiele toestellen en concurenten van het merk, het probleem wat ik heb niet heeft!
Ik heb dus 2x nieuw toestel binnen gehad, maar zelfde probleem wil maar niet weg gaan. Ik weet niet wat ik verder moet doen, want binnen 2 weken heb ik een feest waarbij dus veel lichten aan staan en waarbij ik dus veel foto's en video's ga opnemen. En dat wil ik natuurlijk heel strak hebben, zonder vlekjes of lichtjes die op foto/video opneem.
Ik baal er eigenlijk gewoon van.
2x splinter nieuwe toestel binnen die net uit is maar met problemen. Eerste toestel heb ik 12 binnen gehad. 23ste is ter ontvangst gegaan naar verzender(t-mobile). En 26ste weer een nieuw toestel bij mij gearriveerd.
Ik weet niet of DOA procedure voor deze ook geldt, ik ga er zeker van uit dat het wel geldt met 14dagen, maar dat wil niet helpen

Wat valt er nog meer te doen eigenlijk?
Afwachtend op uw antwoorden of reacties
Bedankt!
icon

Beste antwoord door Issam 29 maart 2016, 14:56

Hi Kartal,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug! :)

Wat balen dat je problemen ervaart met je nieuwe Galaxy S7. Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden en hoe wij je hierin verder kunnen helpen. Ik zie dat je jouw toestel via een externe partij hebt aangeschaft. De reparatie/ omruiling is daarom niet via ons gelopen. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met de partij die jou de telefoon heeft verkocht, zij kunnen je van meer informatie voorzien omtrent de vervolgstappen in dit proces. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. ;)

Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi Kartal,

Leuk om je weer op het forum te zien. Welkom terug! :)

Wat balen dat je problemen ervaart met je nieuwe Galaxy S7. Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat er precies heeft plaatsgevonden en hoe wij je hierin verder kunnen helpen. Ik zie dat je jouw toestel via een externe partij hebt aangeschaft. De reparatie/ omruiling is daarom niet via ons gelopen. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met de partij die jou de telefoon heeft verkocht, zij kunnen je van meer informatie voorzien omtrent de vervolgstappen in dit proces. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. ;)

Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag!

Reageer