Beantwoord

Galaxy S7 valt steeds uit en start dan opnieuw op

Hoihoi,

Vanmorgen wilde ik op mijn telefoon een spel doen op kahoot.it, op dat moment liep mijn mobiel vast. nu gaat hij al de hele dag aan uit aan uit, ik zie soms beeld en soms ook niet. het is me 2 keer gelukt om mijn scherm te vergrendelen maar eenmaal op mijn achtergrond scherm aangekomen viel mijn mobiel weer uit. Wat kan ik hier mee doen? op alle toetsen drukken en ingedrukt houden heb ik allemaal al geprobeerd, en ookal in de oplader enz.

ik hoop dat iemand dit weet!
icon

Beste antwoord door MichelD4 29 september 2016, 00:04

Beste Roytchestch,

Hartelijk welkom op het T-Mobile forum!

Het lijkt erop dat je toestel is vast gelopen, en daardoor telkens opnieuw probeert op te starten.
Door op allerlei toetsen te gaan drukken of de oplader aan te sluiten verhelp je dit probleem niet. Maar door onderstaand stappenplan (resetten van je S7) uit te voeren, is de kans groot dat je het probleem kunt verhelpen.

Bij gebrek aan verwijderbare batterij, heeft Samsung in de Galaxy S7 de mogelijkheid ingebakken het toestel – hoe vast hij ook gelopen is – altijd te kunnen herstarten door tegelijktijd de Power (aan/uit) knop en de Volume omlaag toets ingedrukt te houden.

Houdt deze twee toetsen zeven seconden tegelijkertijd ingedrukt, en je gecrashte Galaxy S7 start opnieuw op. Mocht dit om onduidelijke redenen niet werken, houdt dan Power, Volume omlaag, en de Home toets een tijd lang tegelijk ingedrukt. Laat ze los zodra het toestellogo na herstarten in beeld verschijnt.

Laat even weten of het is gelukt!
Want het zou fijn zijn, als hiermee het probleem is opgelost.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Beste Roytchestch,

Hartelijk welkom op het T-Mobile forum!

Het lijkt erop dat je toestel is vast gelopen, en daardoor telkens opnieuw probeert op te starten.
Door op allerlei toetsen te gaan drukken of de oplader aan te sluiten verhelp je dit probleem niet. Maar door onderstaand stappenplan (resetten van je S7) uit te voeren, is de kans groot dat je het probleem kunt verhelpen.

Bij gebrek aan verwijderbare batterij, heeft Samsung in de Galaxy S7 de mogelijkheid ingebakken het toestel – hoe vast hij ook gelopen is – altijd te kunnen herstarten door tegelijktijd de Power (aan/uit) knop en de Volume omlaag toets ingedrukt te houden.

Houdt deze twee toetsen zeven seconden tegelijkertijd ingedrukt, en je gecrashte Galaxy S7 start opnieuw op. Mocht dit om onduidelijke redenen niet werken, houdt dan Power, Volume omlaag, en de Home toets een tijd lang tegelijk ingedrukt. Laat ze los zodra het toestellogo na herstarten in beeld verschijnt.

Laat even weten of het is gelukt!
Want het zou fijn zijn, als hiermee het probleem is opgelost.
Goedendag,

Mijn Samsung S7 loopt vast..
Hij blijft proberen op te starten maar dit lukt dus niet..
bovenstaande tips ook geprobeerd en nog doet hij niets....
wat Nu?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bubamara,

Dat is natuurlijk ontzettend balen!

Ik zie dat mijn collega op Facebook je heeft aangeraden te proberen het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen en 'm anders toch ter reparatie op te sturen. Hopelijk heb je jouw toestel dan weer snel goed en wel in handen!

Reageer