Beantwoord

galaxy young start niet meer op


hallo,
ik heb een samsung galaxy young en sinds kort start hij niet meer op.
het enig wat je ziet is het samsung scherm en dan het t-mobile scherm en dan doet hij alles weer over nieuw
kan iemand mij helpen
groet
icon

Beste antwoord door AmyP 12 november 2014, 09:07

@jarischottink

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik wil je graag helpen maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je geeft aan dat je bij het opstarten eerst het Samsung scherm ziet en vervolgens het T-Mobile scherm maar ik snap niet wat je bedoelt met dat hij alles dan opnieuw doet. Krijg je deze schermen dan weer opnieuw te zien? In de Toestelhulp op onze website lees je hoe je het toestel terug zet naar de fabrieksinstellingen, grote kans dat dit jouw problemen oplost. Hiervoor moet het toestel wel aan zijn. Mocht je toestel helemaal niet meer aan gaan dan kun je het op de volgende manier proberen:

Zet je telefoon uit. Druk op je volume + knop, druk tegelijk op de menuknop (midden onderaan je telefoon) en ook op de powerknop.Als je het Samsung scherm ziet laat je de powerknop los. Na het T-Mobile scherm laat je ook de andere twee knoppen los. Je komt nu in het ‘recovery’ menu en daar staat de optie 'fabrieks-reset'. Met je volume knop kun je deze keuze maken. Met de menu knop of de powerknop kun je dit bevestigen. Vervolgens kun je het toestel herstarten. Je hebt het toestel nu terug gezet naar de fabrieksinstellingen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Laat je mij even weten of het gelukt is?:)
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
@jarischottink

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik wil je graag helpen maar ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je geeft aan dat je bij het opstarten eerst het Samsung scherm ziet en vervolgens het T-Mobile scherm maar ik snap niet wat je bedoelt met dat hij alles dan opnieuw doet. Krijg je deze schermen dan weer opnieuw te zien? In de Toestelhulp op onze website lees je hoe je het toestel terug zet naar de fabrieksinstellingen, grote kans dat dit jouw problemen oplost. Hiervoor moet het toestel wel aan zijn. Mocht je toestel helemaal niet meer aan gaan dan kun je het op de volgende manier proberen:

Zet je telefoon uit. Druk op je volume + knop, druk tegelijk op de menuknop (midden onderaan je telefoon) en ook op de powerknop.Als je het Samsung scherm ziet laat je de powerknop los. Na het T-Mobile scherm laat je ook de andere twee knoppen los. Je komt nu in het ‘recovery’ menu en daar staat de optie 'fabrieks-reset'. Met je volume knop kun je deze keuze maken. Met de menu knop of de powerknop kun je dit bevestigen. Vervolgens kun je het toestel herstarten. Je hebt het toestel nu terug gezet naar de fabrieksinstellingen.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Laat je mij even weten of het gelukt is?:)

Reageer