Beantwoord

Garantie op oordopjes?

• 9 mei 2017
  • 7 reacties
  • 1154 Bekeken

Hi, heb ik ook garantie op mijn oordopjes? Ik heb ze nu 5,5 mnd en ze doen het nu al niet meer.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 mei 2017, 18:03

Hoi RositaRoos, welkom op het klantenforum.

Als je ze nu 5,5 maanden hebt en ze zaten bij je toestel, heb je nog nèt garantie, de garantie op accessoires is maar zes maanden. Dat kun je onderaan deze pagina terugvinden
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi RositaRoos, welkom op het klantenforum.

Als je ze nu 5,5 maanden hebt en ze zaten bij je toestel, heb je nog nèt garantie, de garantie op accessoires is maar zes maanden. Dat kun je onderaan deze pagina terugvinden
Reputatie 3
Badge +2
Vervelend dat je oordopjes het niet meer doen maar gelukkig heb je 6 maanden garantie, zie hier.
Reputatie 2
Mijn oordopjes zijn helaas ook kappot en doen niks meer, en mijn toestel s7 edge heb ik geen eens 3 maanden.
Wat valt er aan te doen
Ik had hetzelfde gedoe met de oordopjes van mijn iPhone.
Bij de eerste keer gebruik stoorde deze al, storing ergens in de draad of bij de aansluiting.
Als de telefoon in mn broekzak zat stopte deze regelmatig met afspelen van de muziek omdat deze een storing opmerkte.

Ik heb een draadloze headset gekocht via EBay, voor 24 euro geen problemen meer met een draadbreuk of verrotte plug en alle bewegingsvrijheid die je je wenst. :D

Ze zijn nog verkrijgbaar via de onderstaande link.
http://www.ebay.nl/itm/282273282546

Ik ben er tot op heden tevreden over, je moet m alleen wel opgeladen houden. (opladen via USB)
Ik zie dat er dus garantie is op de oordopjes, aangezien de mijne ongeveer 4 maanden oud zijn.
Op bovenstaande link van T-Mobile staan verder geen vervolgstappen. Wat moet ik nu precies doen; naar een T-Mobile winkel (en wat dan precies meenemen?) of kan dat ook ergens online melden en opsturen?
Reputatie 2
Joyce00

Stuur je oordopjes naar

* adres weggehaald (want toestellen en accessoires moeten altijd worden aangemeld voordat ze opgestuurd worden)

Vergeet niet een de garantiebewijs mee te sturen of een prijsbon van je toestel.
Reputatie 4
Hi Joyce,

Je heb inderdaad garantie op jouw oordopjes! :)

Ik zie dat iedereen op het forum met je al heeft meegedacht, wat heel fijn is. Je hebt altijd garantie voor 6 maanden op telefoonaccessoires zoals oordopjes. In het systeem zie ik terug dat je het abonnement hebt afgesloten bij Coolblue. Je kunt contact opnemen met Coolblue of langs een Coolblue winkel om jouw oordopjes ter reparatie aan te bieden. Bijvoorbeeld, als je het abonnement met toestel in de T-Shop had afgesloten dan had je langs één van onze T-Shop kunnen langsgaan. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creeren. Ik zou het wel zo snel mogelijk regelen als ik jou was.

Mocht je nog vragen hebben, mag je dat altijd stellen.

Reageer