Beantwoord

Garantiebepaling Samsung

• 7 juli 2017
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

hallo
ik sta op het punt om mijn note 4 ter reparatie aan te bieden ,want hij doet weinig tot niets dan alleen opnieuw opstarten of samsung logo laten zien.
ik ging kijken bij de garantiebepaling en het eerste in de lijst waar de garantie niet voor geldt staat "Op software, data, inhoud."wat moet ik me hierbij voorstellen want dat is mij niet duidelijk geworden.

groeten.
icon

Beste antwoord door David 8 juli 2017, 10:39

Hi Bakkeliete gsm,

Zonde dat het uiteindelijk toch zover is gekomen dat de Note ter reparatie opgestuurd moet worden! :S

Je kunt hierbij echt aan de inhoud van de telefoon denken, zoals bijvoorbeeld het verliezen van foto's. Wat er dus op jouw telefoon staat valt niet onder de garantievoorwaarden van Samsung. Het is sowieso aan te raden om een back-up van jouw gegevens te maken, indien nog mogelijk, omdat je dit anders verliest tijdens de reparatie. Op deze pagina vind je instructies voor het aanmaken van een back-up.

Hopelijk is jouw toestel snel opgelapt! Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen doen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bakkeliete gsm,

Zonde dat het uiteindelijk toch zover is gekomen dat de Note ter reparatie opgestuurd moet worden! :S

Je kunt hierbij echt aan de inhoud van de telefoon denken, zoals bijvoorbeeld het verliezen van foto's. Wat er dus op jouw telefoon staat valt niet onder de garantievoorwaarden van Samsung. Het is sowieso aan te raden om een back-up van jouw gegevens te maken, indien nog mogelijk, omdat je dit anders verliest tijdens de reparatie. Op deze pagina vind je instructies voor het aanmaken van een back-up.

Hopelijk is jouw toestel snel opgelapt! Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen doen?
hoii
ik weet dat alles er van af gaat aan foto's etc.
dat is geen probleem want die heb ik allemaal al ge-back-up't .
ik dacht aan de software die op het toestel staat,die heeft samsung er zelf op gezet maar geven ze dus geen garantie voor blijkbaar.
ik wacht het wel af en laat de afloop weten hoe en/of wat.
groeten.
hoii
ik was bezig om mijn mobiel aan te melden en moet ik een aankoopbewijs meesturen maar die kan ik nergens vinden,het mag ook een digitale versie zijn maar hoe kom ik daar aan?
groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi BG,

Dit aankoopbewijs zat bij de levering van jouw telefoon, maar ik begrijp dat je deze niet meer hebt? Als je deze niet meer kunt vinden, stuur mij dan even in een privébericht, via mijn profiel, jouw IMEI-nummer. Dan kan ik voor je nakijken of wij nog een kopie voor je kunnen versturen.

Ik hoor graag of je de bon gevonden hebt en anders zie ik jouw bericht vanzelf verschijnen!

Reageer