Beantwoord

Gebeld worden.

• 20 juli 2016
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik "alleen in de ochtend" niet gebeld worden op mijn Samsung s7. De "beller" krijgt gelijk mijn voicemail. Ook na meerdere oproepen. Zelf kan ik wel gewoon terugbellen. En met het netwerk is ook niets mis. Mijn wekker gaat wel gewoon af. Heb geen "niet storen" instellingen aan staan. Kan iemand me uitleggen wat hier fout gaat en hoe ik dit het beste kan oplossen. Telefoon is al gereset.

Groetjes pamela.
icon

Beste antwoord door KoenM 20 juli 2016, 14:05

Hoi Pamela,

Welkom op het forum!

Het probleem dat je beschrijft wordt vermoedelijk veroorzaakt doordat er ergens een instelling staat waardoor het 'netwerk' in slaapstand gaat. Wanneer je 's morgens zelf belt, zul je ook gewoon gebeld kunnen worden.

Op DEZE pagina staan wat tips, beetje omslachtig wel. Ik zou eerst eens naar je instellingen kijken of je daar iets kan vinden.

Ik zal de samsung-expert ook even inseinen, zij weet vaker iets meer dan mij 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi Pamela,

Welkom op het forum!

Het probleem dat je beschrijft wordt vermoedelijk veroorzaakt doordat er ergens een instelling staat waardoor het 'netwerk' in slaapstand gaat. Wanneer je 's morgens zelf belt, zul je ook gewoon gebeld kunnen worden.

Op DEZE pagina staan wat tips, beetje omslachtig wel. Ik zou eerst eens naar je instellingen kijken of je daar iets kan vinden.

Ik zal de samsung-expert ook even inseinen, zij weet vaker iets meer dan mij 😉

Reageer