Vraag

Gebeld worden maar geen geluid

• 25 juli 2016
  • 4 reacties
  • 3364 Bekeken

Hoi als ik momenteel gebeld worden zie ik boven in het scherm een telefoontje maar voor de rest geen geluid niks.
Mocht ik weer alles resetten naar het begin doet hij het weer echter na ongeveer 3 uur heb ik weer precies hetzelfde probleem.
Niemand kan mij meer bereiken omdat ik simpelweg niets hoor.
Hoop dat iemand mij kan helpen

4 reacties

Hoi Brotherbear,

Welkom op het T-Mobile Forum :D
Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met je toestel!

Je geluid van je telefoon doet het dus wel, als ik het zo lees. Kan je wel muziek luisteren bijvoorbeeld of een filmpje met geluid?
Misschein een rare vraag, maar je geluid van je telefoon en beltoon staat wel gewoon aan?

Welke telefoon heb je in je bezit? Is er een aanleiding te bedenken waarom je telefoon zo doet? Waterschade? Laten vallen of iets dergelijks?
Groetjes Tribaltim
Hoi ik heb een splinternieuwe Samsung s7 edge. Qua geluid werkt alles het prima. Dit probleem is er als mensen mij opbellen. Mijn inziens een instelling probleem het is jammer dat ik geen screenshot kan sturen. Als ik de instellingen rest doet alles het weer voor een uurtje of 3 daarna weer hetzelfde probleem. Echt vreemd
Mochten mensen mij bellen lijkt het wel of vliegtuig modus of iets in die trant erop springt
Reputatie 2
Hoi Brotherbear,

Dat is gek zeg. Kun je kijken of het geluid ook wegvalt als je gebeld wordt in de veilige modus? Zo kom je in deze modus: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591 Ik hoor het graag van je!

Groeten,

Wendy
Samsung Webcare

Reageer