Beantwoord

Gebruik Whatsapp via een Thuisaansluiting

hoe kan ik dit regelen wanneer ik ook internet op mijn mobiel heb?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 23 mei 2017, 14:09

Hoi Hanneke.

Als je op jouw S4 de notificatiebalk met de tijd en app-symbolen naar beneden trekt met je vinger, zie je een aantal snelknoppen staan. Wi-Fi spreekt voor zich, daarmee zet je de Wi-Fi aan en uit, daarnaast staat de knop Mobiele gegevens. Als je die knop aan zet (de knop wordt dan gekleurd) zet je internet via T-Mobile aan. Druk er nogmaals op om het internet weer uit te zetten. (Dit geldt voor alle knoppen in die lijst.)

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hanneke,

Welkom op het forum 🙂

Bedankt voor jouw vraag! Ik wil je hier graag verder mee helpen, maar ik heb iets meer informatie nodig. Kun je allereerst aangeven welke telefoon je hebt? Begrijp ik het goed dat je zowel buitenshuis als thuis gebruik wilt kunnen maken van Whatsapp? Ben je thuis verbonden met jouw wifi-netwerk? Zo nee, kun je dan eens verbinding maken op jouw telefoon met wifi? Kun je thuis wel op jouw telefoon internetten of apps gebruiken zoals Facebook of lukt dat niet?

Ik hoor het graag van je!
hallo Thalina

Ik heb een samsung galaxy s4, heb thuis wifi en internet via Ziggo

Soms is het signaal even weg en als het goed is zou mijn internet via jullie dit dan toch moeten kunnen continueren.

Mijn punt was dat wanneer ik via wifi (thuis of elders via spot of code) internet, dit natuurlijk niet hoeft via T-mobile. Maar hoe kan ik dat zien? Ik vroeg al of ik jullie dan uit kan zetten.

mvg Hanneke
Hoi Hanneke.

Als je op jouw S4 de notificatiebalk met de tijd en app-symbolen naar beneden trekt met je vinger, zie je een aantal snelknoppen staan. Wi-Fi spreekt voor zich, daarmee zet je de Wi-Fi aan en uit, daarnaast staat de knop Mobiele gegevens. Als je die knop aan zet (de knop wordt dan gekleurd) zet je internet via T-Mobile aan. Druk er nogmaals op om het internet weer uit te zetten. (Dit geldt voor alle knoppen in die lijst.)
hartelijk dank Kaassausje, ik heb het gevonden. Zo heb ik het wat meer in eigen hand...
Fijne dag verder.
Hoi Hanneke.

Graag gedaan. Fijn dat je het hebt kunnen vinden. 🙂
Mocht je nog eens een vraag hebben, kun je die hier altijd stellen.

Reageer