Momenteel heb ik de Samsung Galaxy S III al een tijd en hij bevalt uitstekend !

Natuurlijk wil ik mijn ervaring delen met iedereen op dit forum. (Andere met de SIII mogen ook reageren met hun ervaring!)
Samsung heeft een prima en mooie blauwe variant van de SIII, deze blauwe variant heb ik.
De Galaxy SIII gaat gerust 3 dagen mee met de batterij, de 3G/H of Wifi staat gewoon aan. (Top dus! de S1 ging maar 1 dag mee bij mij)
Dit toestel draait harstikke snel, veel beter vergeleken als met de Galaxy S1, toestel reageert erg vlot.
Toestel heeft genoeg opties om de batterij duur te optimaliseren, deze functies kan je gewoon handmatig uitschakelen/ wijzigen in het menu.
Heb het toestel besteld via T-Mobile doormiddel van verlening, had het toestel de dag later al in huis!

Het was bij het begin nog even wennen omdat het toestel groter is dan de Galaxy S1, hij is ongeveer even groot als de Galaxy S2 maar veel dunner!
Android 4.0 ziet er uitstekend uit op dit toestel en werkt erg vlot, hij loopt niet vast

Het mooie is nog dat er standaard ''Dropbox'' opstaat, als je je nu registreert krijg je gratis 50 GB op je account, erg handig dus!
T-Mobile Deezer werkt uitstekend op de Samsung Galaxy SIII, het geluid komt uitstekend uit de boxen, uiteraard kan je gewoon oordoppen aansluiten op het toestel.
Ik vind de oplader eigenlijk ook een vooruit gang, deze is gewoon doormiddel van de USB kabel en die stop je in de oplader.
Overigens is er voor de Samsung Galaxy S3 een mogelijkheid tot ''draadloos'' opladen, je koopt hiervoor een Desktop Dock en die sluit je aan de computer, je kan het toestel dan in de Dock zetten en hij laad op!
Heb voor de Galaxy S3 een hoestje besteld zodat het toestel netjes blijft, dit hoestje past uitstekend en was zo binnen

Mocht iemand nog wat willen weten hoor ik het wel

Iedereen mag overigens zijn ervaringen delen in dit topic!