Gebruikerservaring(en) met Samsung Galaxy S III

Toon eerste reactie

110 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jacques01, welkom op dit forum.
Dave is ook niet meer zo blij met zijn S3 , soort gelijke problemen als jij helaas moet ondervinden.
Laat je weten hoe het verloop gaat?

Groetjes
Reputatie 6
Badge +12
@dudepouwer,

Het heet al jaren een ''beta'' versie maar werkt gewoon perfect! 

@Jacques01,

Het klopt wat Centaur aangeeft, ook ik ben niet erg tevreden meer over mijn S3 😞
Dit toestel liep bij mij elke vrijdagmiddag vast! 
Heb nu weer een nieuw toestel en ben benieuwd wat hij doet 😉 !
Hoi,

Er zijn vast al tig topics waarin dit zelfde probleem wordt omschreven, maar het begint me nu enorm te irriteren. Ik ben sinds een half jaar de eigenaar van een Samsung Galaxy S3 en in eerste instantie was ik erg tevreden met mijn keus. Echter begon mijn telefoon zo'n anderhalve maand geleden met vastlopen en de laatste twee weken is dit er niet op vooruit gegaan. De telefoon werkt op Android versie 4.1.2. Mijn telefoon loopt zo'n 20 keer per dag vast of start uit zichzelf opnieuw op. Wanneer de telefoon vastloopt is de enige manier om hem weer aan de praat te krijgen, de batterij eruit te halen. Dit lijkt me voor een telefoon van deze prijsklasse niet bevordelijk. Zijn hier onderhand al mogelijkheden voor om dit probleem te verhelpen? Er zou een nieuwe software update komen meende ik, maar gezien ik gebonden ben aan T-Mobile (logo bij opstarten), duurt de update nog langer dan voor andere Samsung gebruikers..

Met vriendelijke groet,
Caroline

Hoi,

Er zijn vast al tig topics waarin dit zelfde probleem wordt omschreven, maar het begint me nu enorm te irriteren. Ik ben sinds een half jaar de eigenaar van een Samsung Galaxy S3 en in eerste instantie was ik erg tevreden met mijn keus. Echter begon mijn telefoon zo'n anderhalve maand geleden met vastlopen en de laatste twee weken is dit er niet op vooruit gegaan. De telefoon werkt op Android versie 4.1.2. Mijn telefoon loopt zo'n 20 keer per dag vast of start uit zichzelf opnieuw op. Wanneer de telefoon vastloopt is de enige manier om hem weer aan de praat te krijgen, de batterij eruit te halen. Dit lijkt me voor een telefoon van deze prijsklasse niet bevordelijk. Zijn hier onderhand al mogelijkheden voor om dit probleem te verhelpen? Er zou een nieuwe software update komen meende ik, maar gezien ik gebonden ben aan T-Mobile (logo bij opstarten), duurt de update nog langer dan voor andere Samsung gebruikers..

Met vriendelijke groet,
Caroline

Ik heb precies hetzelfde.
Heb mijn telefoon vorige maand laten repareren en sinds een week weer dezelfde problemen.
Gisteren maar weer langs de t-mobile shop gegaan en opnieuw mijn telefoon op laten sturen voor reparatie. Ik baal ik hier echt enorm van, elke keer mijn telefoon een week of langer kwijt. Nu maar afwachten en kijken hoelang mijn telefoon het dit keer volhoud. Ik vind dit inderdaad niet kunnen voor zo'n telefoon. Echt belachelijk dat je moet wachten voor een update totdat je je telefoon weer normaal kan gebruiken..

groetjes
Reputatie 4
@ CarolineR en xDeborah94

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het erg vervelend dat jullie deze problemen ervaren met de Samsung Galaxy S3. Het kan nog even duren voordat Samsung een nieuwe software-update uitbrengt, zie voor meer informatie dit topic. Wanneer je versie 4.1.2 gebruikt heb je inderdaad de laatst beschikbare software.

Ik wil jullie vragen om een reset van de fabrieksinstellingen uit te voeren, dit zou het probleem kunnen oplossen. Vergeet dan niet om een back-up te maken via Samsung kies omdat de gegevens op het toestel anders verloren gaan. Via deze link kan je zien hoe je dit kunt doen! Laat jullie even weten of het is gelukt? Ik hoor graag van jullie! 🙂

@ xDeborah94

Heeft de laatste reparatie het probleem opgelost? Ik hoop het wel, anders kan je de bovenstaande tip volgen! 🙂
Even afkloppen, maar naar een factory reset en het verwijderen van de sd kaart lijkt het nu goed te gaan.

Had wat vastlopers bij het opnieuw instellen, maar dat was het tot nu toe.

Geef het nog een paar dagen voordat ik van de paranoia modus afga! 😉 (oftewel elke keer checken of ie weer is vastgelopen)

Wel jammer dat Samsung zo laconiek met een ernstige soft/hardware bug in een relatief duur apparaat omgaat... 😕
Reputatie 7
Badge +9
De freezes komen door de Sudden Death fix. (Die zit in de nieuwe kernel update.) Zonder deze fix kan je telefoon zomaar ineens dood gaan.

Info en een mogelijke (redelijk ingewikkelde) oplossing: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2133401

Hoewel ik moet zeggen dat ik hier drie Duitse S3's heb liggen en ('ff afkloppen) helemaal geen problemen heb.. Maar wel de Sudden Death fix in de kernel heb zitten en hetzelfde moederboard, op de nieuwste updates.
Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S III 4g gehaald. Maar ik word helemaal kierewiet van het dubbelklikken en de touchscreen werkt volgens mij niet naar behoren of het ligt aan mijn vingers, kan niet eens een inkomend telefoontje opnemen ???? Kan ik het toestel AUB ruilen voor een ander toestel. Ik heb eerder een LG Optimus gehad en die is toch wat gebruiksvriendelijker dan de Galaxy S III. Maar misschien ligt het ook aan mij.
Hoi,
Kan iemand mij vertellen hoe ik dropbox uitzet op mn galaxy s3.
Ik heb per ongeluk altijd aangeklikt toen ik de keuze kreeg,en dat had eenmaal moeten zijn.Maar nu als ik ergens een foto bij wil zetten dan opend dropbox en dat wil ik juist niet,Ik wil gewoon mn foto's uit mn gallerij gebruiken.
tnx

Monique
Reputatie 7
Badge +9

Hoi,
Kan iemand mij vertellen hoe ik dropbox uitzet op mn galaxy s3.
Ik heb per ongeluk altijd aangeklikt toen ik de keuze kreeg,en dat had eenmaal moeten zijn.Maar nu als ik ergens een foto bij wil zetten dan opend dropbox en dat wil ik juist niet,Ik wil gewoon mn foto's uit mn gallerij gebruiken.
tnx

Monique

Instellingen --> Applicaties --> Alles -->  Dropbox --> Standaard Instellingen Wissen. (Kan zijn dat je even naar beneden moet scrollen om deze knop te zien.)

Als je Dropbox helemaal wil verwijderen, kun je ook gewoon meteen op ' Uitzetten'  of ' Verwijderen'  klikken. (Als er staat ' Updates verwijderen' , die eerst aanklikken.)

Reageer