Beantwoord

Geen email meer ontvangen op Galaxy S4

Sinds 10-06-16 ontvang ik geen email meer op mijn mobile telefoon een Samsung S4 mini.
Kan nog wel mail verzenden.
Alle instellingen (voor zover ik dit kan zien) zijn gelijk als op mijn Samsung tablet en daar ontvang ik wel gewoon alle mail op.

Iemand enig idee hoe dit kan maar vooral hoe dit op te lossen??
icon

Beste antwoord door Amy 5 juli 2016, 11:17

Hey Nomme,

Van welk e-mailprogramma ben je nu uiteindelijk gebruik gaan maken? 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Nomme,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je e-mails niet binnenkomen.. Hier moeten we een oplossing voor vinden. Heb je voor 10 juni toevallig iets in de instellingen van je telefoon gewijzigd?

Welke mailbox gebruik je? Zou je deze mailbox willen verwijderen en opnieuw willen instellen? Neem ook een kijkje op onze toestelhulp pagina. Hier vind je de instructies voor het handmatig instellen van e-mail op je Samsung Galaxy S4.

Laat ons weten of het is gelukt!
Ik heb het email programma van Samsung dat er standaard op zit.
Ik heb de toestelhulp gebruikt maar zonder resultaat.
als ik de mailbox verwijder en opnieuw installeer adviseer je dan hezelfde emailprogramma of een ander.
blijven mijn contacten dan wel in stand?
Hoi Nomme,

Kun je aangeven welke provider (KPN, Ziggo, of een eigen domeinnaam) je gebruikt? dat helpt makkelijker met de oplossing 🙂
ik gebruik Ziggo
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nomme,

Gek dat het niet lukt om dit opnieuw in te stellen! Zou je deze instellingen van Ziggo nog eens uit willen proberen?

Mocht dat niet lukken dan zou je bijvoorbeeld ook gebruik kunnen gaan maken van een ander e-mailprogramma. Zo gebruik ik zelf de app van Gmail. :)

Houd je ons op de hoogte?
Alle instellingen zoals Ziggo die aangeeft maar geen resultaat.
Uitgaande mail gaat goed inkomend werkt niet sinds 10/6/2016.
dus ik overweeg toch een ander email programma te installeren.
blijven alle contacten dan in stand als ik de huidige van Samsung eraf gooi?
Ik heb een ander emailprogramma geinstalleerd en dit werkt dus wel
bedankt voor de suggesties
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nomme,

Van welk e-mailprogramma ben je nu uiteindelijk gebruik gaan maken? 🙂
My mail.
Was makkelijk te installeren en werkte meteen.
Dank voor je support
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nomme,

Thanks voor het delen hiervan, hier hebben andere forumbezoekers ook weer wat aan 🙂.

Als we je in de toekomst nog kunnen helpen dan zien we je graag terug op het forum.

Reageer