Beantwoord

Geen garantie T-Mobile Samsung s7 edge

• 10 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Ik heb sinds een maand het mooie toestel Samsung s7 Edge , welke op vakantie raar beeld is gaan vertonen. Groen,geel,paars,rood,blauw.... wat dus blijkbaar naar horen/zeggen een fabrieksfout is , wat meer mensen met dit toestel hebben! Nu is dit toestel gevallen in het vliegtuig door een medepassagier ( boven kastje vliegtuig) dus mijn toestel valt buiten mijn garantie!! Ongelooflijk maar waar... heb ik mijn toestel opgestuurd naar Dynafix om deze dus te laten repareren.... en Dynafix kan dit toestel NIET maken omdat de levertijden van de schermen zo lang duren dus bieden zij mij een Nieuw toestel aan voor een gereduceerde prijs aan van €412 . Samsung NL gebeld met het verhaal... en nu maar hopen op een mooi antwoord.. want ik ben zo niet blij met dit nieuws! Het is dus niet te maken.. vanwege niet genoeg schermen van de S7 edge. Dus ben ik genoodzaakt om een toestel te kopen voor €412 ! Terwijl ik een abbonement heb lopen.... ook al wil ik de achterkant laten repareren zodat ik naar t-mobile kan om een nieuw toestel te vragen ( want het display is kapot ) , kan dus niet want samsung ( dynafix ) kan geen schermen leveren..... T-mobile , wat gaan we hier aan doen? Zo jammer dat ik met een goed gevoel ben overgestapt van KPN naar jullie... en dat dat gevoel nu echt weg is!!!
icon

Beste antwoord door Rosan 10 oktober 2016, 12:21

Beste Rowan Doordat je toestel schade heeft is voor Dynafix/Samsung niet meer te achterhalen of het probleem al voor of na de schade is ontstaan.
Komt die schade door de mede passagier dan was het verstandig om dus de gegevens van die persoon vragen dan had je nu via hem/haar de schade kunnen verhalen.

Het is een heel vervelende situatie voor jouw maar T Mobile kan er niks aan doen dat jouw toestel is gevallen door de schuld van een medepassagier.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste Rowan Doordat je toestel schade heeft is voor Dynafix/Samsung niet meer te achterhalen of het probleem al voor of na de schade is ontstaan.
Komt die schade door de mede passagier dan was het verstandig om dus de gegevens van die persoon vragen dan had je nu via hem/haar de schade kunnen verhalen.

Het is een heel vervelende situatie voor jouw maar T Mobile kan er niks aan doen dat jouw toestel is gevallen door de schuld van een medepassagier.

Reageer