Beantwoord

Geen geluid bij bluetooth verbinding auto en mijn iPhone 8

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Als ik in de auto met mijn nieuwe iphone 8 bel krijg ik verbinding via blue tooth maar het geluid valt weg. Degene met wie ik bel verstaat mij wel. Wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 februari 2018, 12:15

Hoi Sdekind,

In dit geval zou ik graag nog wat specifiekere informatie willen weten omtrent de telefoon zelf, zo kan ik hopelijk beter bepalen waar het probleem inzit!

Werkt bellen/gebeld worden normaal gesproken wel goed of komt het probleem echt alleen voor als het via de Bluetooth in jouw auto gaat? Werken andere Bluetooth verbindingen wel helemaal zoals het hoort?

Als het echt alleen voorkomt tijdens het bellen via Bluetooth in de auto, dan denk ik dat er hardwarematig iets niet helemaal goed gaat. Ik raad je dan aan het toestel te resetten en opnieuw een verbinding te maken met de auto. Hoe gaat het daarna?

Ik weet dat het een heleboel vragen zijn, maar weet dat ik dat doe om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Aan de hand van jouw bevindingen kan ik bepalen wat hierna de beste stap is. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sdekind,

Ik heb niet meteen de kant en klare oplossing voor je, maar uiteraard denk en zoek ik graag met je mee!

Gek dat je wel een verbinding hebt en de ander jou gewoon kan verstaan. Ik lees in dit topic ook over een probleem met Bluetooth, wellicht zou je ook eens kunnen kijken naar de Smart Manager? Daarnaast zou je ook de verbinding eens kunnen ontkoppelen en opnieuw tot stand brengen. Zou je ook eens kunnen testen hoe het gaat met een ander toestel? Op die manier kunnen we achterhalen waar het probleem precies in zit.

Ik ben benieuwd wat hieruit komt! Laat je het weten zodat we daarna weer verder met je mee kunnen denken? 🙂
Ik weet niet precies wat je met Smart Manager bedoeld.
Ontkoppelen heb ik al geprobeerd, heeft geen beter resultaat. Met mijn vorige iphone 5 had ik geen probleem. Mijn echtgenoot heeft een iphone 6 en ook hiermee geen probleem.
Het moet dus echt aan mijn ihone 8 liggen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sdekind,

In dit geval zou ik graag nog wat specifiekere informatie willen weten omtrent de telefoon zelf, zo kan ik hopelijk beter bepalen waar het probleem inzit!

Werkt bellen/gebeld worden normaal gesproken wel goed of komt het probleem echt alleen voor als het via de Bluetooth in jouw auto gaat? Werken andere Bluetooth verbindingen wel helemaal zoals het hoort?

Als het echt alleen voorkomt tijdens het bellen via Bluetooth in de auto, dan denk ik dat er hardwarematig iets niet helemaal goed gaat. Ik raad je dan aan het toestel te resetten en opnieuw een verbinding te maken met de auto. Hoe gaat het daarna?

Ik weet dat het een heleboel vragen zijn, maar weet dat ik dat doe om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Aan de hand van jouw bevindingen kan ik bepalen wat hierna de beste stap is. 🙂

Reageer